Zer eskaintzen du Eguzki I + Pack zerbitzuak?

Gure eguzki-plan osoenak aukera ematen dizu zure eguzki-instalazioaz ahalik eta lasaitasun eta errendimendu handienarekin gozatzeko. Barnean hartzen du konpentsazio ekonomiko bat, matxurak ekoizpenean gelditzea badakar

Instalazioa konpontzea

Erabil ezazu 300 € arteko euskarria eta konponketa matxuraren kasuan.

Aterketa eta mantentzea

Zure instalazioa babesten dugu ezustekoetatik, bi urtean behin berrikusita, funtzionamendu hobea bermatzeko.

Ezin xedatzeagatiko konpentsazioa

Matxura baten ondorioz zure produkzioa eteten bada, ekonomikoki konpentsatuko dizugu konponketa-egun bakoitzeko.

 

Iberdrolaren bezero izatearen abantailak

Egoitzako bezeroa bazara, instalazio fotovoltaikoa daukazu, eta, gainera, autokontsumitzailea zara Iberdrolarekin Eguzki I+Pack goza dezakezu!

Zalantzarik duzu?

Bilatzen ari zaren erantzuna aurkitzen lagunduko dizugu. Begiratu gure zalantza ohikoenak!

Edozein zerbitzu eska dezakezu eguneko 24 orduetan asteko 7 egunetan 900 92 33 33 telefonora deituta edo gure APParen bidez. I+Pack zerbitzuak 30 eguneko gabezia du eguzki-instalazio bat duten bezeroentzako zerbitzuak kontratatzen direnetik. Eta eguzki-instalazio bat kontratatzen duten bezeroentzat, gabealdia (30 egun) instalazioa hasten den egunean hasten da.

Instalazio fotovoltaikoa duten (gehienez 10kwp) eta Iberdrolan autokontsumitzaile gisa alta emanda dauden bezero egoiliarrek (IFZ edo IFK dutenak) kontratatu ahal izango dute. Kontratatzeko, 900 92 33 33 telefono-zenbakira dei dezakezu, edo, nahiago baduzu, hurbilen duzun arreta-gunera. Gure aplikazioaren edo webgunearen bidez ere kontrata dezakezu.

Edozein unetan baja eman ahal izango duzu, inolako zigorrik gabe. Zerbitzu horiek kontratatzeak ez du behartzen zerbitzuan jarraitzera.

Gorabehera konpondu eta gehienez ere 3 hilabeteko epean ordainduko da.

Zure instalazioa martxan ez dagoen egun bakoitzeko, 1,5 €/ eguneko konpentsazioa jasoko duzu, konponketa-eskaera jakinarazten eta sortzen den egunetik konponduta geratzen den egunera arte.

Instalazioa hainbat arrazoirengatik sortu gabe egon den egun bakoitzeko 1,50 euroko konpentsazioa jasoko duzu. Arrazoiak askotarikoak izan daitezke: kableatua deskonektatzea, arazoak magnetotermikoarekin, errorea inbertsorean, eta abar. Kanpoan geratzen dira baldintza klimatologikoek eragindako arazoak, hala nola elurra edo gandua metatzea edo instalazioa erabilgarri ez egotea eragiten ez duten beste batzuk.

Bermean sartuta ez dauden estaldura gehigarriak baliatu ahal izango dituzulako. Fabrikatzailearen bermeak, normalean, matxura mekanikoak baino ez ditu estaltzen; zerbitzu horrekin, berriz, edozein ezustekoren aurrean babestuta egongo zara, hala nola istripuzko kalteak, korrosioak edo oxidazioak eragindako kalteak, software-eguneratzeak, eta abar.

Zure instalazioa martxan ez dagoen egun bakoitzeko 1,5 euroko konpentsazioa jasoko duzu, konponketa-eskaera jakinarazten eta irekitzen den egunetik konponduta geratzen den egunera arte. Egun kopuruaz 1,50 €biderkatzetik ateratzen den zenbatekoa prestasun ezagatiko konpentsazioaren guztizkoa da. Zenbateko hori fakturan jasotzen da deskontu gisa, baldin eta konpentsazioaren zenbatekoa fakturatu beharreko zenbatekoa baino handiagoa bada eta zure banku-kontua helbideratuta baduzu, ordainketa bat jasoko duzu zure kontuan gainerako zenbatekoarekin, eta banku-helbideratzerik ez baduzu, ordaintzeke dagoen zenbatekoa faktura hauetatik deskontatuko da.

Galdera gehiago dituzu?

Gure edozein kanaletan argituko dizkizugu: