Iberdrola Clientes S.A.U.-ren Pribatutasun Politika
Pribatutasun-politika hau Iberdrola Clientes SAUk (aurrerantzean, "Iberdrola Clientes" edo "IBERDROLA") bere bezero eta erabiltzaileengandik egiten duen datu pertsonalen tratamenduari aplikatuko zaio, bere web, app eta beste edozein plataforma digital edo baliabide elektronikoren barruan, sare sozialetako erabiltzaileen datuen tratamendua barne, eta IBERDROLArekiko harremanaren arabera. Halaber, pribatutasun politika hau, une bakoitzean zehaztuko denaren arabera, IBERDROLAK antolatutako kanpainei, ekitaldi eta jarduerei, zozketei eta sustapenei dagokien bezerogaien datu pertsonalen tratamenduari aplikatzen zaie.
NOLA ERABILIKO DIRA DATU PERTSONALAK?
Nor arduratzen da zure datuak tratatzeaz?
IBERDROLA CLIENTES SAU, IFK A-95758389, egoitza soziala (Euskadi plaza, 5, 48009 Bilbo), interesdunei buruzko datuen tratamenduaren arduraduna da, eta haien segurtasuna eta isilpeko tratamendua bermatzen ditu, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorrean (DBEO) eta aplikatu beharreko beste edozein arauditan xedatutakoaren arabera.
Interesdunak Datuen Babeserako Ordezkariarekin harremanetan jarri ahalko du, dpo@iberdrola.es helbidera idatzita, bere datu pertsonalen tratamenduari buruz izan ditzakeen zalantzak argitzeko..
Zertarako erabiltzen ditugu zure datu pertsonalak?
a) Bezeroen eta erabiltzaileen datuen tratamenduaren kasuan, IBERDROLAren plataforma digitalen barruan
IBERDROLAk, erabiltzailearekin duen harremanaren arabera, honako helburu hauekin bildu eta erabiliko ditu datu pertsonalak bere plataforma digitaletan:
-
Erabiltzailearen alten kasuan, plataforma digitalerako sarbide eta erabilera emateko, baita aipatutako erabiltzailearentzat eskuragarriak diren kontratazio eta kontaktu informazioaren datuetara ere. Halaber, Iberdrola Clientes S.A.U.k informazioaren gizarteko zerbitzu-emaile gisa dituen legezko obligazioak bete beharko ditu. Bezeroei alta emateko unean, eta plataforma erabiltzeko baldintzen onarpenaren arabera, haien posta elektronikoko datuak erabili ahal izango dira fakturak eta zerbitzuari buruzko jakinarazpenak elektronikoki bidaltzeko.
-
Kontsultak edo eskaerak egitean, kontsulta eta eskaera horiek kudeatzeko erabiliko da informazioa.
-
Era berean, erabiltzaileen nabigazio-datuak eta cookie-ak erabil daitezke zure eskuragarritasuna erabiltzaile mota hobetzeko, zure nabigazioa pertsonalizatzeko eta analizatzeko, baita zure interesetan oinarritutako publizitate eta iragarkiak erakusteko, hirugarren plataformen publizitate-gunetan ere (adib. gizarte-sareak, internet-bilatzaileak, etab.), cookie-en politika eta aipatutako plataformen pribatutasun politikekin ados daudenak. Ildo beretik, IBERDROLAk funtzionalitate gehigarriak sartu ahal izango ditu aplikazioen barruan, erabiltzaileen erabilera- eta nabigazio-datuak biltzeko, datu horiek hobetzeko eta pertsonalizatzeko. Halaber, mugikorreko beste baliabide batzuk aktibatzeko eskatu ahal izango du (GPS, fitxategietarako sarbidea edo beste batzuk), erabiltzaileentzat interesgarria den informazioa erakusteko eta partekatzeko, eta terminal mugikorreko zerbitzu horiek eta beste batzuek bidaltzeko. Kasu horietan guztietan, aplikazioak funtzionalitate gehigarri horiei buruzko informazio espezifikoa jasoko du, erabiltzeko eta deskargatzeko baldintza espezifikoen barruan, bai eta erabiltzaileak funtzionalitate horiek aktibatzeko baimen eta baimen espezifikoen eskaeretan ere.
-
Plataforma digitalean dauden datu-bilketarako inprimakietan adierazitako beste helburu zehatz batzuk, eta datu horiek gabe IBERDROLAK ezingo du dagokion inprimakia bideratu
-
Zerbitzuak edo produktuak plataforma digitalen bidez (WhatsApp barne) kontratatzen badira, jakinarazten dizugu helburua izango dela IBERDROLArekiko harremana kudeatzea, eskatutako zerbitzuak ematea, bezeroarentzako arreta kudeatzea eta, oro har, kontratuko betebeharrak betetzea. Horrek aukera ematen du kontratazioa baliozkotzeko mezu bat bitarteko elektronikoen bidez bidaltzeko, bai eta kontratu-harremanari hertsiki lotutako informazio-komunikazioak bidaltzeko ere (adibidez, fakturen informazioa, argi-planen hautaketa, tarifak, gorabeherak, arreta-bideei buruzko informazioa, etab.), eta kontratu-harremanari lotutako edozein erreklamazio edo eskaera izapidetzeko, bai eta, hala badagokio, IBERDROLArekin izan ditzakezun zorrak berreskuratu eta ordaintzeko beharrezkoak diren jarduketak egiteko ere, zordunak emandako datuak eguneratzea barne. Erabiltzaile batek produktu edo zerbitzu bat kontratatzeko prozesua hasten badu, baina behar bezala amaitzen ez bada, Iberdrolak kontratazio-prozesuan emandako datuak tratatuko ditu, Iberdrolak duen interes legitimoan oinarrituta, interesdunarekin harremanetan jartzeko eta, horrela, kontratazio horren amaiera errazteko.
-
Era berean, IBERDROLAk ondare- eta kreditu-kaudimenari buruzko fitxategiak kontsultatu ahalko ditu, bezeroak zenbateko kaudimen ekonomikoa duen jakiteko. Kontsulta horietan oinarrituta, hari eragingo dioten erabakiak hartu ahalko ditu; horren arabera, baliteke ordainketa-berme bat eratu behar izatea kontratua indarrean sartzeko edo indarrean mantentzeko. Alabaina, IBERDROLAk beti emango dio Bezeroari bere eskubideak edo interesak defendatzeko bidezko ikusten duen guztia alegatzeko aukera. Ordaindu ezean, IBERDROLAk fitxategi horiei jakinarazi ahal izango die, indarrean dagoen legedia betez.
-
IBERDROLAK erabiltzailearen datu pertsonalak eguneratu eta osatu ahal izango ditu, betiere haren baimenarekin; horretarako, sarbide publikoko iturrietako datu-baseak eskuratu ahalko ditu, erabiltzailearekiko harremana eta kontaktua hobeto kudeatu ahal izateko.
-
IBERDROLAk datu pertsonalak tratatuko ditu, halaber, emandako baliabideen bidez edo Iberdrolak kontratatutako eta erabiltzaileak eskuratzeko moduko hirugarren plataformen bidez, bitarteko elektronikoak barne (posta elektronikoa, WhatsApp, SMS...), modu segmentatuan eta pertsonalizatuan, IBERDROLAk sustatutako energia, produktu eta zerbitzu propioen edo hirugarrenen hornidurari buruzko informazioa eskaintzeko, betiere IBERDROLAk horretarako baimena eman badu. Informazio hori energia, telekomunikazio, finantza, etxerako eta entretenimendurako izango da, eta, horretarako, IBERDROLAk euskarri-sistema automatizatuak eta kanpainen, jardueren edo ekintzen helburu diren publikoen profilak definitzea ahalbidetzen duten beste bitarteko batzuk erabili ahal izango ditu. Horretarako, IBERDROLAtik datorren informazioa erabiliko du, bai eta hirugarren iturrietatik datorren informazioa ere, erabiltzaileak ere baimena ematen badu. Bezeroen kasuan, ekintza horiek egin ahal izango dira bezeroarekiko kontratuzko erlazioa bukatu zen arren, honek horrela onartu balu.
Era berean, IBERDROLAk bezeroaren datu pertsonalak tratatu ahal izango ditu auditoretza-prozesuak egiteko, bere araudia, arauak, barne-funtzionamenduko protokoloak edo gobernu korporatiboaren eredua betetzen direla gainbegiratzeko.
Era berean, IBERDROLAk bere bezeroen datu pertsonalak tratatuko ditu haiekin harremanetan jartzeko, gehienez ere urtebeteko epean, azken kontratuari baja ematen zaionetik zenbatzen hasita, pertsona horiek bezero gisa berreskuratzeko ("winback"). Tratamendu honen legitimazioaren oinarria IBERDROLAk bere zerbitzuak hobetzeko duen interes legitimoa da, bezeroa konpainiarekiko harremanean baja ematera bultzatu zuten arrazoiak ezagututa eta Telekomunikazioei buruzko ekainaren 28ko 11/2022 Lege Orokorraren 66.1.b) artikulua aplikatzeari buruzko ekainaren 26ko 1/2023 Zirkularraren 3. artikuluaren arabera. -
Horrez gain, IBERDROLAk erabiltzailearengandik bereizitako datuak erabili ahal izango ditu, betiere anonimotasuna gordez, baita harremana amaitu ondoren ere, erabakiak hartzeko eta enpresa-kudeaketarako bere euskarri-sistemen barruan erabiltzeko, baita bezeroen kudeaketa-sistemak optimizatzeko ere.
-
IBERDROLAk datu pertsonalak tratatu ahal izango ditu sustapen- eta/edo zozketa-fase guztiak kudeatzeko, bai eta sariak emateko eta horiei buruzko informazioa bidaltzeko ere (bitarteko elektronikoak edo bestelakoak erabiliz), sustapen eta/edo zozketa bakoitzaren legezko oinarrien arabera.
b) Bezero potentzialen datuen tratamendua promozio, komunikazio-kanpaina eta ekitaldietan
IBERDROLAk bere bezerogaiek emandako datuak tratatuko ahal izango ditu xede desberdinekin, garatutako jardueraren testuinguruaren arabera. Horrela:
-
Promozioen eta zozketen kasuan, bai eta ekitaldien antolaketan ere, helburua da parte hartzeko oinarrietan, edo ekitaldi zehatzean definitutakoa bera, bai eta, hala badagokio, interesdunaren baimenarekin, ekitaldia edo sustapena zabaltzeko argitaratu behar diren beste datu batzuk argitaratzea eta zabaltzea ere, IBERDROLAk egokitzat jotzen dituen komunikabideen bitartez (intranet, buletinak, prentsa, webgunea, sare sozialak, etab.), baita atzerriko herrialdeetan legez eskatutako bermeekin kokatutakoak ere, eta merkataritza-komunikazioak bidaltzea eta profilatzea, hala baimendu badu.
-
Komunikazio-kanpainen kasuan, IBERDROLAk sarbide publikoko iturrietan, interesdunarengandik zuzenki jasota edo hirugarrenengandik beraren baimena hartuta, IBERDROLAren interes legitimoa oinarri hartuta lortutako datuak erabili ahal izango ditu, merkataritza komunikazioak bidaltzeko, zure merkataritzako profilaren arabera, horrela onartu izan balu, zeinak energiaren hornikuntzari, produktuei, zerbitzuei buruzkoak baitira, baita IBERDROLAK parte hartzen dituen kiroletako ekintzari, jarduera kulturalei eta onuragarriei buruzkoak ere. Komunikazio hauek lortutako kontaktu-baliabide arrunt edo elektronikoen bidez egin ahal izango dira, zein Iberdrolak kontratatutako eta erabiltzailearentzat eskuragarriak diren hirugarren plataformen bidez, adib. gizarte-sareak, interneteko bidatzaileak, etab.
Noiz arte gordeko ditugu zure datuak?
a) Bezeroen eta erabiltzaileen datuen tratamenduaren kasuan, IBERDROLAren plataforma digitalen barruan
IBERDROLAk erabiltzaileak emandako produktu eta zerbitzuen kontrataziorako datu pertsonalak tratatuko ditu, bezeroarekiko kontratuzko erlazioa indarrean dagoen eguraldian zehar. Aipatutako kontratuzko erlazioa Kontratu edo Kontratuak formalizatzearen unean hasiko da, eta -hornikuntza-aldiari kasurik egin gabe- amaituko du behin kontratuzko elkarrekiko behar guztiak bete daitezen eta, gutxienez, baja eman eta gero 3 urteko epe batean, aplikagarria den legeria betez.
Era berean, datu pertsonalak, gutxienez, auditoretza egiten den ekitaldia amaitu arte tratatuko dira, eta, hala badagokio, ondoren, IBERDROLAren legezko betebeharrek hala eskatzen duten neurrian.
Erabiltzaileak onartu balu, bere datuak merkataritza-komunikazioaren xedeetarako trata daitezke zure kontratuak amaitu direnetik edo IBERDROLArekin indarreko kontraturik izan ez duen erabiltzailearen baja eman duenetik 2 urteko epean.
Gainera, IBERDROLAren interes legitimoan oinarritutako merkataritza-komunikazioak bidaltzeko tratatutako datu pertsonalak gorde egingo dira bezeroarekin duen kontratu-harremanak indarrean dirauen bitartean edo tratamenduaren aurka ez dagoen bitartean.
Bezeroak promozio edo zozketaren batean parte hartzen badu, IBERDROLAk bere datu pertsonalak erabiliko ditu, zozketan parte hartzeko eta, hala badagokio, saria berrerosteko behar duen denboran. Epe hori amaitu ondoren, datu pertsonalak behar bezala blokeatuta gordeko dira.
Plataforma desberdinetan (webgunea, app-ak, etab.) alta emandako gainerako erabiltzaileentzat, haien datuak gure plataformen barruan mantenduko dira aipatutako erabiltzailearen baja eskatzen duen arte.
Ondoren, IBERDROLAk datu pertsonalak behar bezala blokeatuta gordeko ditu, administrazio publiko eskudunen, epaile eta auzitegien edo Fiskaltzaren esku jartzeko, erabiltzailearekin izandako harremanetik edo legez aurreikusitako kontserbazio-epeetatik erator daitezkeen ekintzen preskripzio-epean, 5 urteko epean.
Azkenik, blokeo-epe horiek igaro ondoren, IBERDROLAk datuak fisikoki ezabatuko ditu.
b) Sustapenetan, komunikazio-kanpainetan eta ekintzetan bezerogaien datuen tratamenduaren kasuan
Datuak hirugarren iturrietatik badatoz, informazioaren hornitzaileak adierazitako kontserbazio-epea izango da, orokorrean erabilitako sarbide publikoko iturriaren indarraldiarekin bat etorriz (gehienetan urte bat) edo komunikazio-kanpainaren iraupenekoak.
Datuak zuzenki interesdunarengandik badatoz datu hauek kontserbatuko dira 2 urtetan zehar datua jaso eta gero, merkataritza-komunikazioak egitearen xedearekin. Epe hori igarota, datuak 3 urtez blokeatuko dira, 72.1 artikuluaren arabera. LOPDGDD
Epe hauek guztiak ulertzen dira, datuak blokeatzeko betebeharrak eragotzi gabe, tratamendutik sortutako erantzukizunen arreta-epean zehar, legeri aplikagarriaren arabera.
Azkenik, blokeo-epe horiek igaro ondoren, IBERDROLAk datuak ezabatuko ditu.
Zein da datuak erabiltzeko legitimazioa?
Datuak tratatzeko legitimazioa honako hauek dira: erabiltzaile edo bezero potentzialarengandik lortutako baimenak, plataforma digitalen erabileratik eratorritakoak, produktuak edo zerbitzuak kontratatzea, Informazioaren Gizarteko Zerbitzuei eta Merkataritza Elektronikoari buruzko uztailaren 11ko 34/2002 Legearen (EISL) 28. artikuluaren arabera, elektrizitatearen, gasaren eta antzeko produktu eta zerbitzuen hornidurari aplikatu beharreko araudiaren arabera, eta unean-unean aplika dakiokeen beste edozein.
Erabiltzaileen baimenak, bai erabiltzailearen alta-unean bertan bai plataforma digitalean egindako kontratazio edo eskaeretan jasotzen dira; bezerogaienak, berriz, datu bilketa inprimakien bidez lortzen dira. Erabiltzaileak/bezerogaiak datu hauek edonoiz alda ditzake, bere eskubideak baliatuz. Tratamenduaren oinarria IBERDROLAren interes legitimoa ere izan daiteke, indarreko kontratua duten bezeroen kasuan, edo sarbide publikoko iturrietatiko bezerogaien datuen lorpenaren kasuan, energia-hornidura eta horrekin lotutako berezko produktu eta zerbitzuak eskaintzeko, bezeroak leial bihurtzeko ekintzak egiteko (IBERDROLAk parte hartzen dituen kirol, kultur eta ongintzako ekintzak barne), kontratatutakoaren antzeko produktu edo zerbitzuak eskaintzeko profilak egiteko, eta hirugarren enpresei datu horiek jakinarazteko administrazio-kudeaketak egin ditzaten (bezeroak onartzeko, iruzurrari aurrea hartzeko, erreklamazioak egiteko eta zorrak kobratzeko). Auditoretzak egiteko legitimazioa legezko betebehar bat betetzea izan daiteke, araudi batean hala aurreikusita dagoenean, edo IBERDROLAk IBERDROLAren gobernu- eta barne-kudeaketako tresnak betetzen direla ziurtatzeko interes legitimoa duenean.
Interes legitimoaren barruan sartzen da plataforma digitalen erabiltzaileen datuen tratamendua ere, euskarriko informazio-sistemen sarbideen kontrola eta segurtasuna kudeatzeko.
Kontratuaren kudeaketaren bat egiteko edo eskari zehatzen batentzako beharrezkoa bada erabiltzaileak titularra ez den beste pertsona baten datu pertsonalak ematea, erabiltzaileak aurrez eta berariaz jakinarazi beharko dio pertsona horri politika honetan zer esaten den, eta haren baimena eskuratu beharko du bere datuak erabiltzeko.
IBERDROLAren plataforma digitaletan erabiltzaileari alta emateko eta bere zerbitzuak erabiltzeko, ezinbestekoa da erabiltzaileen adin-nagusitasuna adieraztea, adingabeentzat mugatuta baitago. Beraz, zure altarekin adierazten eta bermatzen duzu adinez nagusia dela. Nolanahi ere, IBERDROLAk ez du adingabeen daturik tratatuko haien guraso edo tutoreen baimenik gabe.
Zerbitzu jakin batzuetara sartzeko, beharrezkoa izango da plataforma digitalean erabiltzailearen erregistroa egitea. Alta emateko Inprimakia betetzeko datuak borondatez emango dira; beraz, datuek benetakoak izan beharko dute, eta bat etorri beharko dute errealitatearekin. Erabiltzaileak konpromisoa hartuko du arduraz jokatzeko eta bere erabiltzaile-izena eta pasahitza hirugarrenen eskura ez jartzeko. Halaber, hitzemango du albait arinen jakinaraziko diola IBERDROLAri datu horiek lapurtzen badizkiote, galtzen baditu edo hirugarrenek horiek eskuratzeko bestelako arriskurik badago.
Erabiltzaileak zerbitzuak edo produktuak kontratatzeko ematen dituen datuak beharrezkoak dira kontratu-harremanari eusteko; datu horiek emango ez balitu, ezinezkoa litzateke harreman hori kudeatzea.
Horri dagokionez, pertsona juridiko batek produktu edo zerbitzu berri bat kontratatzen badu, IBERDROLAk haren legezko ordezkariarekin harremanetan jarri ahal izango du, erakundeak kontratu-harremana kudeatzeko duen interes legitimoa oinarri hartuta.
Gainera, bezeroak edo bezero potentzialak IBERDROLAk antolatutako zozketa eta/edo promozioren batean parte hartzen badu, parte hartzeko unean emandako baimenaren arabera legitimatuko da haren parte-hartzea. Parte hartzeko eta saria emateko ematen dituen datu pertsonalak IBERDROLArekin lotzen duen kontratu-harremanaren arabera tratatuko dira, zozketan eta/edo sustapenean parte hartzeko oinarrien arabera.
Erabiltzailea da jakinarazitako datuen egiazkotasunaren erantzule, eta datuok aldatzeko eskatu beharko du beharrezkoa den guztietan, kontratatutako zerbitzuak ondo emango direla eta komunikazioak gauza daitezkeela ziurtatzeko.
Nori jakinaraziko dizkiogu datuak?
a) Bezeroen eta erabiltzaileen datuen tratamenduaren kasuan, IBERDROLAren plataforma digitalen barruan
Kontratazioen kasuan, sarerako sarbidea kudeatzeko behar diren datuak enpresa banatzaileari jakinaraziko zaizkio, eta IBERDROLAk kontsumitzailearen mandatari gisa jardungo du, 1435/2002 Errege Dekretua, abenduaren 27koa, energia eskuratzeko eta behe-tentsioko sareetara sartzeko kontratuen oinarrizko baldintzak arautzen dituena.
Datu horiek bere ardurapeko datu-base batean sartuko dira (Hornikuntza Puntuen Informazio Sistema-SIPS), eta legeriak une bakoitzean zehazten dituenak sartu ahal izango dira bertara.
Halaber, IBERDROLAk zerbitzuak ematen dituzten hirugarrenekin lan egiten du, besteak beste salmenta-kate, administrazio-laguntza, telefono bidezko arreta-zerbitzu, banku, kobrantza-enpresa, marketineko eta publizitateko enpresa eta kontu-ikuskatzaileekin; kasu batzuetan, horiek datuak atzitu ahal izango dituzte, beharrezko bermeekin, datuen tratamenduen xedeetarako.
IBERDROLAk, bezeroak bere zerbitzuak ordaintzen ez baditu, ondare-kaudimeneko eta kredituko sistemen arduradunei jakinarazi ahal izango die, aplikatu beharreko araudia betez. Horrez gain, eskumena duten agintaritzei eta organismoei ere datuak laga ahalko dizkie, dagozkien betebehar juridiko eta fiskalak betetzeko. Gerta litezkeen hornikuntza-kontratuei buruzko datu guztiak Zerga Administrazioari jakinaraziko zaizkio, 58/2003 Zerga-lege Orokorrean eta iruzur fiskala prebenitzeko neurriei buruzko 36/2006 Legean adierazten diren xedeetarako. Halaber, besteak beste kontsumitzaile kalteberen izaera arautzen duen 897/2017 Errege Dekretuak ezarritakoari jarraikiz, kontsumitzaile kalteberak babesteaz arduratzen diren erakundeei jakinarazi ahalko zaizkie bezeroaren datu pertsonalak, Dekretu horretan jasotako neurriak ezartze aldera. Horrez gain, beste edozein administraziori ere jakinaraziko zaizkio, legez zehazten diren xedeetarako.
Plataforma digitalen bidez kontratatzeko, ez da erabaki automatizaturik hartzen.
Gainera, helburu jakin batzuk betetzeko, bezeroaren datu pertsonalak Europako Esparru Ekonomikotik kanpoko herrialdeetan kokatutako beste enpresa batzuei eskuratu edo jakinarazi ahal izango zaizkie, eta hori datuen nazioarteko transferentzia bat da hirugarren herrialdeetara.
IBERDROLAk, nolanahi ere, Europako Batzordeak datuen babes-maila egokia aitortu dien (i) herrialdeei egiten dizkie transferentzia horiek, edo (ii), erabaki horietako bat hartu ezean; (ii) berme egokiak ezartzen ditu, helmugako herrialdeko araudia aztertu ondoren, bere datu pertsonalen babesa ziurtatuko dutenak, aplikatu beharreko araudiak eskatutakoaren arabera, hala nola datuak jasotzen dituen erakundearekin sinatzea Europako Batzordeak onartutako kontratu-klausula tipoak.
Ondorio horietarako, jakinarazten da gaur egun IBERDROLAk call center zerbitzua kontratatuta duela Europar Batasunetik kanpoko herrialdeetatik, zehazki, Kolonbiatik eta Txiletik, puntualki zerbitzuak ematen dituzten hirugarren hornitzaileekin. Transferentzia horiek Europako Batzordeak onartutako kontratu-klausulen arabera egiten dira.
Era berean, kontratazioa SMS bidez baliozkotzeko, datuen nazioarteko transferentzia egiten da Estatu Batuetara. Transferentzia hori Europako Batzordeak (EB) Privacy Framework EB-AEBren esparruan emandako egokitzapen-erabakiaren arabera egin da.
Bezeroek informazio gehigarria edo IBERDROLAk ezarritako bermeen kopia eskatu ahal izango dute, dpo@iberdrola.es helbideko Datuak Babesteko ordezkariarekin harremanetan jarrita.
b) Bezero potentzialen datuen tratamendua promozio, komunikazio-kanpaina eta ekitaldietan
Produktu eta zerbitzuen kanpainen kasuan, IBERDROLAren hirugarren zerbitzuen emaileak datuak atzitu ahal izango dituzte, kanpainak kudeatzeko eta merkataritza-komunikazioak bidaltzeko xedeekin, gainera IBERDROLAREN hirugarren lankide produktuen zerbitzuen preskriptoreei utzi ahal izango dituzte ere, hauekiko lankidetzan egindako kanpaina segimendurako.
Ekintzetan eta jardueretan parte hartzearen kasuan, hirugarren zerbitzuen emaileek edo hirugarren enpresa laguntzaileek edo antolatzaileek datua atzitu ahal izango dituzte, jardueraren kudeaketaren eta sustapenaren xedeekin.
Hirugarren zerbitzu emaileen artean daude baliabide eta komunikazio-agentziak, ekitaldi-agentziak, argazkilariak, aseguruak, etab.
Datuak ematen dizkiguzunean, zer eskubide dituzu?
Interesdunak eskubidea du datuak atzitzeko, zuzentzeko edo, hala dagokionean, ezabatzeko, jaso zirenean zeuden xedeetarako jada beharrezkoak ez direnean, esate baterako.
Interesdunak eskatu ahal izango du datuen tratamenduaren mugapena, Datuen Babeserako Araudi Orokorraren 18. artikuluan ezarritako baldintzetan; kasu horietan, erreklamazioak gauzatzeko edo haiei erantzuteko baino ez dira erabiliko.
Interesdunak emandako baimena atzera bota ahal izango du edozein unetan, bere datuen tratamendua aurkaratuz helburu jakin baterako (horrek ez dio eragingo baimena kendu aurreko adostasunean oinarritutako tratamenduaren zilegitasunari), edo kontra egin ahal izango dio. Kasu horretan, datu pertsonalak erreklamazioak egiteko edo horietatik defendatzeko gordeko dira soilik.
Merkataritza-komunikazioen bidalketari aurka egitearen kasuan, komunikazio hauek doako baliabide errazak sartuko dituzte, aipatutako komunikabide berariazkoetan ondorengo komunikazioei aurka egiteko. Era berean, interesdunak edozein komunikazio motari aurka egin dezake, aurka egiteko eskubidea zuzenki baliatuz, aurrerago zehaztutako IBERDROLAREN kontaktu puntuetan.
Interesdunak IBERDROLAra jo ahalko du bere eskubide eta askatasunei eragiten dien edo interes zilegiak kaltetzen dituen edozein erabaki aurkaratzeko, hori erabaki automatizatu batean oinarrituta badago, profilen osaera barne. Eskubide honek aukera ematen dizu erabaki hori aurkaratzeko eta IBERDROLAko kudeatzaileen erantzun zuzena jasotzeko.
Interesdunak bere datu pertsonalen eramangarritasuna eskatu ahal izango dio IBERDROLAri; kasu horretan, horien kopia elektronikoa eskuratuko du, dela emandako posta elektronikoko helbidera bidaliz, dela IBERDROLAren webgunean dagokion atalaren barruan.
Eskubide horiek erabiltzeko, IBERDROLA CLIENTES SAUri idatzi beharko zaio Datuen Babeserako Arduraduna, Posta-kutxa 1732, 28080 Madrid, edo IBERDROLAren beste edozein bide erabil dezake: Bezeroari arreta emateko telefonoa: 900 225 235; posta elektronikoa: protecciondatos.comercial@iberdrola.es; 'Nire Bezero Arloa' www.iberdrola.es helbidearen barruan, bai eta edozein arreta-gunetan ere, honako hauek adierazita: identifikazio-datuak, harremanetarako helbidea edo helbide elektronikoa, eskaeraren arrazoiak eta justifikazio-dokumentazioa.
Parte-hartzaileak espero zuen erantzuna edo emaitza lortzen ez badu, IBERDROLAk jakinaraziko dio eskubidea izango duela Datuak Babesteko Espainiako Agentzian erreklamazio bat jartzeko, C/ Jorge Juan nº6, 28001 Madril helbidean edo helbide elektroniko honetan: http://www.aepd.es
Segurtasun-neurriak
Webgunearen edo aplikazioaren ERABILTZAILEak produktuak edo zerbitzuak kontratatzeko erabiltzen duen plataforma digitalerako sarbidea ingurune seguruan egiten da. Gure Konpainiaren webgunean zaudela ziurtatzeko, egiaztatu egoeraren goiko lerroan IBERDROLA hitza ageri dela. Era berean, ingurune seguruan zaudela ziurta dezakezu, propietateetan agertzen den “url” helbidearen bitartez (saguaren eskuineko botoia sakatuta). “Url” helbide hori “https” hizkiekin hasten da, non “s” letrak edukiak zerbitzari seguru batetik datozela adierazten duen.
Estekak
IBERDROLAren plataforma digitalek kasu batzuetan beste plataforma batzuetara edo hirugarrenen jabetzako edukietara joateko estekak ematen dituzte. Esteka horien bitartez, informazioa osatzeko aukera eman nahi zaio ERABILTZAILEari; ez dute bestelako helbururik. IBERDROLA ez da inongo kasutan erantzule egingo esteka horietan sartzearen ondorioz ERABILTZAILEak paira ditzakeen ondorioengatik.
ERABILTZAILEak, eta oro har edozein pertsona fisikok edo juridikok, bere plataforma digitaletik IBERDROLAren edozein plataforma digitalerako esteka ezartzeko edozein gailu tekniko jarri nahi izanez gero, aldez aurretik IBERDROLAren idatzizko baimena lortu beharko du. Esteka ezartzeak ez du esan nahi inongo kasutan IBERDROLAren eta estekatu den plataformaren jabearen arteko harremanik dagoenik, ezta IBERDROLAk eduki edo zerbitzu horiek onartzen edo baimentzen dituenik ere.
Arau Korporatibo Lotesleak (NCV/AKL)
Datuak babesteko lege aplikagarrien eta Arau Korporatibo Lotesleen (AKL) arabera egiten dira datu-transferentziak.
Grupo Iberdrola NCV/AKLek datuak babesteari buruzko legerian ezarritakoa jarraitzen dute (Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra). NCV/AKLak izateak esan nahi du horiek izenpetzen dituzten Grupo Iberdrolaren enpresa guztiek barne-arau berberak bete behar dituztela.
Iberdrolaren NCV/AKL aren kopia bat deskarga dezakezu.