Ordainketen Babesa Plus Maskotak

Bakarrik 3,95 €/hil ordainduta, zure maskotaren osasun-egoera onena bermatuko duzu. Eta, gainera, 2.400 € arteko argindar- edo gas-fakturak ziurtatuko dituzu, gehien behar duzunean, zerbitzu berriak barne.

 
  • Albaitaritza-aholkularitza, telefono bidezkoa edo digitala, doakoa, eta albaitaritza-kliniken eta animalien ongizaterako zentroen sare baterako sarbidea, batez beste % 30 aurreztuta!

  • Zuretzako doako zerbitzuak, hala nola curriculum vitaea, bigarren iritzi medikoa edo testamentua eta bizi-testamentua egitea.

Askoz gehiago eskaintzen duen zerbitzua

Gure aseguruak lagundu nahi dizu, eta ziurtatu energia ez dela karga bat zailtasun-uneetan.

  Kalte-ordaina Asegurudunaren adina Informazio gehigarria
Langabezia (*) 500(x2) 67 urtetik beherakoak 500 euro egoera horretan 30 egun jarraian igaro ondoren, eta 500 euro gehiago 210 egun jarraian iritsiz gero. 30 eguneko gabealdia.
Aldi baterako Ezintasuna 500(x2) 67 urtetik beherakoak 500 euro egoera horretan 30 egun jarraian igaro ondoren, eta 500 euro gehiago 210 egun jarraian iritsiz gero.
Edozein arrazoirengatik eratorritako ospitalizazioa (*) 500 99 urtetik beherakoak Etxebizitzen egoera horretan 3 egun jarraian egon ondoren
Ezintasun absolutua eta iraunkorra 1200 67 urtetik beherakoak
Gaixotasunak eragindako heriotza 1200 85 urtetik beherakoak
Obrako istripuak eragindako heriotza 2400 99 urtetik beherakoak

Ordainketen Babesa Plus

Eta zure maskota ez baduzu edo ziurtatu nahi ez baduzu, lasai egon zaitezen, hilean 1,95€ (zergak barne).

Lor ezazu asegurua 3 urrats errazetan

Gainera, Iberdrola bezeroa bazara, lehen urratsa egin dezakezu prozesua are gehiago arintzeko.

Baduzu galderarik?

Hona hemen zalantza ohikoenetako batzuk

Iberdrola Clientes enpresarekin elektrizitate- edo gas-kontratua duen 18 eta 75 urte bitarteko edozein pertsona.

91 123 83 33 telefonora deituz kontrata dezakezu edo, nahiago baduzu, hurbilen duzun arreta-puntura joanez. Gure webgunetik ere kontrata dezakezu.

Kontratuaren iraupena urtebetekoa izango da, eta automatikoki luzatu ahal izango da urtez urte. Bezeroak edozein unetan eman ahal izango dio baja aseguruari, penalizaziorik gabe.

Istripurik izanez gero, MetLife-ekin jarri beharko duzu harremanetan, munduko aseguru-etxe nagusietako batekin, posta elektronikoz (siniestros-sp@metlife.es) edo +34 91 725 00 77 telefonora deituta, 09:00etatik 19:00etara, udako ostiraletan, Gabonetan eta zubi nazionalaren aurretik izan ezik, 17:00ak arte.

Metlifek ezbeharra izapidetuko du eta, hala badagokio, kalte-ordainaren berri emango dio Iberdrolari. Ez duzu ezer ordainduko zure argi edo gas aseguratuko kontratuaren fakturengatik, kalte-ordainaren saldoa agortu arte.

En primer lugar, tienes que dar de alta la mascota en la plataforma web (https://mimascota.dentycard.es)

Para solicitar cualquier servicio o realizar cualquier tipo de consulta relacionada con tu mascota deberás llamar al teléfono +34 91 346 13 55 o solicitarlo vía Web en el enlace indicado.

El servicio es prestado por DS Mascotas (Grupo Dentycard), una de las empresas lideres en España en el segmento de servicios para mascotas.

Lehenik eta behin, maskotari alta eman behar diozu web-plataforman (https://mimascota.dentycard.es)

Edozein zerbitzu eskatzeko edo zure maskotarekin lotutako edozein kontsulta egiteko, +34 91 346 13 55 telefonora deitu beharko duzu, edo web bidez eskatu, adierazitako estekan.

Zerbitzua DS Mascoasek ematen du (Dentycard taldea), Espainian maskotentzako zerbitzuen segmentuan liderretako enpresa batek.