Zertan lagun
zaitzakegu?
Hemen aurki dezakezu zalantzak, kontsultak edo iradokizunak argitzeko behar duzun guztia.
Deitu iezaguzu
Deitu nahi diguzu?
Gure agenteek pozik lagunduko dizute eguneko 24 orduetan.
Prozesua errazteko, gogoratu eskura izan behar dituzula Iberdrolaren Faktura bat eta kontratuaren titularraren NANa.
Bezeroaren arreta
900 225 235
94 646 01 25
91 919 52 73
Laguntza teknikoa
900 224 522
94 646 29 31
91 919 52 74
Nola egin lan Iberdrolarekin
Merkataritza-kanal Laguntzailearekin bat egin nahi duzu?
Iberdrolako bazkide komertziala izanez gero, honako abantaila hauek izango dituzu:
Dibertsifikatu zure negozioa
Zure diru-sarrerak handituko dituzu, egiten duzun gas- edo argi-kontratu bakoitzeko ordainsariei esker.
Akreditatutako laguntzailea
Marka erabiltzen utziko zaizu uniformeetan, autoetan, dendetan, bulegoetan...
Zerbitzuetarako sarbidea
Sektorearen gaurkotasunari buruzko albisteak, ikastaroak, buletinetako harpidetza... eskuratu ahal izango dituzu.
Erreklamazioak
Erreklamazioak
Erreklamazio bat helarazi nahi badiguzu edo erreklamazioaren egoera kontsultatu nahi baduzu, honako bide hauek dituzu eskura:
Erreklamazio-eskaera
Erreklamazioaren egoera kontsultatu
Arreta-puntuak
Bezeroarentzako arreta-telefonoa
24 orduak
Helbide elektronikoa
Idatziz
Erreklamazio Saila
Posta-kutxa
61090 - 28080 Madril
Erreklamazioen jarraibideak
Bezeroen Kexa eta Erreklamazioen Kudeaketarako Jarraibideak
Gure bezeroarekiko konpromisoa agerian geratzen da haren erreklamazioak kudeatzeko jarraibideetan:
Jasotzen ditugun erreklamazio guztiak gure sistema informatikoetan erregistratzen ditugu, eta bezeroak horri buruzko informazioa eskatu dezake adierazitako kanalen bidez. Hau da erreklamazioak jarraituko duen prozesua:
Irekita
Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.
Izapidean
Zure erreklamazioa ebazteko lanean ari gara. Batzuetan, datu edo agiri osagarriak eskatu beharko ditugu, edota enpresa banatzailearekin edo zerbitzuaren hornitzailearekin harremanetan jarri beharko gara, erreklamazioa kudeatu ahal izateko.
Itxita
Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.
IBERDROLA CLIENTES S.A.U.-k erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.
Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude; hemen ikus dezakezu informazio guztia
Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma
¡Eskerrik asko
gurekin harremanetan jartzeagatik!
Zurekin harremanetan jarriko gara email-en,
zure kasuari lehenbailehen erantzuteko.
Zure kasuak hala behar badu, erreklamazio bat irekiko dugu.
Gehiago ikusi
Arretaz aztertuko dugu. Batzuetan, zuri, enpresa banatzaileari edo zerbitzua eman dizun teknikariari buruzko informazioa beharko dugu.
Erreklamazioaren ebazpenaren berri lehenbailehen emango dizugu.
Erreklamazioa irekiz gero, emango dizugun zenbakia erabiliz, egoeraren jarraipena egin ahal izango duzu gure webgunean edo gure edozein arreta kanaletan.
¡Eskerrik asko
gurekin harremanetan jartzeagatik!
Zurekin harremanetan jarriko gara email-en,
zure kasuari lehenbailehen erantzuteko.
Zure kasuak hala behar badu, erreklamazio bat irekiko dugu.
Gehiago ikusi
Arretaz aztertuko dugu. Batzuetan, zuri, enpresa banatzaileari edo zerbitzua eman dizun teknikariari buruzko informazioa beharko dugu.
Erreklamazioaren ebazpenaren berri lehenbailehen emango dizugu.
Erreklamazioa irekiz gero, emango dizugun zenbakia erabiliz, egoeraren jarraipena egin ahal izango duzu gure webgunean edo gure edozein arreta kanaletan.
Akats bat gertatu da
Barkatu eragozpenak, errore bat gertatu da erreklamazioa prozesatzean.
Saiatu beranduago edo jarri harremanetan orriaren administratzailearekin.
Bezeroentzako Arreta Puntuak
Zatoz bisitan
Aurkitu zure etxetik edo lanetik hurbilen dagoen bezeroarentzako arreta-puntua. Zure herria edo posta-kodea adierazi besterik ez duzu egin behar.
Interesako dokumentuak
Maiz egiten diren kudeaketak
Hemen aurki ditzakezu kudeaketa ohikoenei buruzko formularioak, erraz eta azkar egin ahal izateko.
Atzera egiteko eskubidea
Atzera egiteko eskubidea
Kontsumitzaile eta erabiltzaile zaren aldetik, eskubidea duzu kontratu honi uko egiteko 14 egun naturaleko epean, justifikaziorik eman gabe. Uko egiteko epea kontratua egin eta 14 egun natural igarotakoan amaituko da.
Kontratuari uko eginez gero, hornidura ez da etengo; aitzitik, aurreko merkaturatzailearekin hornidura-puntu honetan sinatutako kontratua berrezarriko da, baldin eta zu kontratu horren titularra bazinen. Aurreko kontratuaren titularra baldin ez bazinen, dagokion erreferentziako merkaturatzaileak horniduraren ardura izango du.
Zuk uko egiteko eskubidea baliatu aurretik hornidura aktibatzen bada, kontratuan hala onartu baduzu, benetan kontsumitutako energiaren prezioa fakturatuko zaizu dagokion merkaturatzaileari aldaketa egin arte, eta horrek ez dizu kostu gehigarririk ekarriko, ezta penalizaziorik ere.
Kontratuaren ondorioz landa-jarduerak egin badira (hornidura-alta, potentzia-aldaketa, etab.), Enpresa banatzaileak aplikatzen dituen zenbatekoak kontsumitutako energiarekin batera fakturatuko zaizkizu, hala badagokio. Uko egiteko eskubidea baliatzeko, IBERDROLA CLIENTES SAUri jakinarazi behar diozu, egoitza Euskadi Plaza 5, 48009 Bilbon duena, eta telefono zenbakia 900 225 235, faxa 944 663 433 eta helbide elektronikoa desistimiento@iberdrola.es dituena; zure erabakia jakinarazteko kontratua uko egiteko zalantzarik gabeko adierazpena erabili beharko duzu (adibidez, postaz bidalitako eskutitz bat, faxa edo posta elektronikoaren bidez).
Jarraian agertzen den uko egiteko inprimakiaren eredua erabili ahal izango duzu, nahiz eta ez den nahitaezkoa. Halaber, uko egiteko inprimakiaren eredua edo zalantzarik gabeko beste edozein adierazpen elektronikoki bete eta bidaltzeko aukera duzu, gure webgunearen bidez www.iberdrola.es.
Aukera horretaz baliatzen bazara, atzerapenik gabe jakinaraziko dizugu atzera egite hori jaso dugula euskarri iraunkor batean (adibidez, posta elektronikoz). Uko egiteko epea betetzeko, nahikoa da eskubide hori baliatzeari buruzko jakinarazpena dagokion epea amaitu baino lehen bidaltzea.
ComunicA zerbitzua
ComunicA zerbitzua
Iberdrolak ComunicA jarri du martxan, entzumen-urritasuna duten erabiltzaileei kontsultei erantzuteko eta aholkularitza pertsonalizatua eskaintzeko bideo-interpretazio zerbitzu aitzindari bat.
Entzumen-desgaitasuna duten pertsonentzat eskuragarri
SVisual telefono-plataforma
Bideo-interprete edo txataren bidezko komunikazioa
Gure sare sozialak
Gure sare sozialak
Jakin behar duzun guztia gure Twitter, Facebook eta Youtuberen kanalen bidez, berehala eta zuzenean. Egin jarraitzaile!
Hemen aurki dezakezu zalantzak, kontsultak edo iradokizunak argitzeko behar duzun guztia.
Kontsulta-postontzia
Bidalguzu zure kontsulta
Idatz iezaguzu jakin behar duzun guztia eta lehenbailehen erantzungo dizugu.
Zein zerbitzu-kudeaketa egin nahi duzu?
Esaizkiguzu zure datuak
Nahiago baduzu, idatz diezagukezu ere clientes@tuiberdrola.es
¡Eskerrik asko
gurekin harremanetan jartzeagatik!
Zurekin harremanetan jarriko gara email, zure kasuari lehenbailehen erantzuteko.
Akats bat gertatu da
Barkatu eragozpenak, errore bat gertatu da erreklamazioa prozesatzean.
Saiatu beranduago edo jarri harremanetan orriaren administratzailearekin.