Bezeroaren arreta:
Horrela lagun diezazukegu


Gorrentzako ComunicA zerbitzua
IBERDROLAk bideo-interpretazioko ComunicA zerbitzu aitzindaria aurkeztu du, entzumen-desgaitasuna duten erabiltzaileei arreta eta aholkularitza pertsonalizatua emateko.





-
Entzumen-desgaitasuna duten pertsonentzat eskuragarri
-
SVisual telefono-plataforma
-
Bideo-interprete edo txataren bidezko komunikazioa





Aurkitu gure arreta-guneak
Nahiago al duzu zure kudeaketak aurrez aurre egin? Hemen dituzu zuregandik hurbilen dauden Iberdrolaren bulegoak. Edo, nahiago baduzu, gure arreta-gune guztien zerrendan sar zaitezke.
Nola lagundu zaitzakegu?
Hemen aurkituko duzu behar duzun informazio interesgarri guztia, baita gestio ohikoenak ere.
Informazio interesgarria
Erreklamazio
Iberdrolako bazkide komertziala izanez gero, honako abantaila hauek izango dituzu:
-
Dibertsifikatu zure negozioa
Zure diru-sarrerak handituko dituzu, egiten duzun gas- edo argi-kontratu bakoitzeko ordainsariei esker. -
Akreditatutako laguntzailea
Marka erabiltzen utziko zaizu uniformeetan, autoetan, dendetan, bulegoetan... -
Zerbitzuetarako sarbidea
Sektorearen gaurkotasunari buruzko albisteak, ikastaroak, buletinetako harpidetza... eskuratu ahal izango dituzu.
Hemen aurki ditzakezu kudeaketa ohikoenei buruzko formularioak, erraz eta azkar egin ahal izateko.
Kontsumitzaile eta erabiltzaile zaren aldetik, eskubidea duzu kontratu honi uko egiteko 14 egun naturaleko epean, justifikaziorik eman gabe. Uko egiteko epea kontratua egin eta 14 egun natural igarotakoan amaituko da.
Kontratuari uko eginez gero, hornidura ez da etengo; aitzitik, aurreko merkaturatzailearekin hornidura-puntu honetan sinatutako kontratua berrezarriko da, baldin eta zu kontratu horren titularra bazinen. Aurreko kontratuaren titularra baldin ez bazinen, dagokion erreferentziako merkaturatzaileak horniduraren ardura izango du.
Hornidura zuk atzera egiteko eskubidea erabili baino lehen aktibatzen bada, kontratuan hala onartu baduzu, benetan kontsumitutako energiaren prezioa fakturatuko zaizu dagokion merkaturatzaileari aldaketa egin arte, eta horrek ez dizu kostu gehigarririk edo penalizaziorik eragingo.
Zuk uko egiteko eskubidea baliatu aurretik hornidura aktibatzen bada, kontratuan hala onartu baduzu, benetan kontsumitutako energiaren prezioa fakturatuko zaizu dagokion merkaturatzaileari aldaketa egin arte, eta horrek ez dizu kostu gehigarririk ekarriko, ezta penalizaziorik ere.
Kontratuaren ondorioz landa-jarduerak egin badira (hornidura-alta, potentzia-aldaketa, etab.), Enpresa banatzaileak aplikatzen dituen zenbatekoak kontsumitutako energiarekin batera fakturatuko zaizkizu, hala badagokio. Uko egiteko eskubidea baliatzeko, IBERDROLA CLIENTES SAUri jakinarazi behar diozu, egoitza Euskadi Plaza 5, 48009 Bilbon duena, eta telefono zenbakia 900 225 235, faxa 944 663 433 eta helbide elektronikoa desistimiento@iberdrola.es dituena; zure erabakia jakinarazteko kontratua uko egiteko zalantzarik gabeko adierazpena erabili beharko duzu (adibidez, postaz bidalitako eskutitz bat, faxa edo posta elektronikoaren bidez).
Jarraian agertzen den uko egiteko inprimakiaren eredua erabili ahal izango duzu, nahiz eta ez den nahitaezkoa. Halaber, uko egiteko inprimakiaren eredua edo zalantzarik gabeko beste edozein adierazpen elektronikoki bete eta bidaltzeko aukera duzu, gure webgunearen bidez www.iberdrola.es.
Aukera horretaz baliatzen bazara, atzerapenik gabe jakinaraziko dizugu atzera egite hori jaso dugula euskarri iraunkor batean (adibidez, posta elektronikoz). Uko egiteko epea betetzeko, nahikoa da eskubide hori baliatzeari buruzko jakinarazpena dagokion epea amaitu baino lehen bidaltzea.
Berehala eta zuzenean jakin behar duzun guztia.
Erreklamazioak
Erreklamazio bat helarazi nahi badiguzu, inprimakia bete eta bidal dezakezu.
Hemen bidalitako erreklamazio baten egoera ere kontsulta dezakezu.
¡Eskerrik asko
gurekin harremanetan jartzeagatik!*
Zurekin harremanetan jarriko gara email, zure kasuari lehenbailehen erantzuteko.
Akats bat gertatu da *
Barkatu eragozpenak, errore bat gertatu da erreklamazioa prozesatzean.*
Saiatu beranduago edo jarri harremanetan orriaren administratzailearekin.*
61090 - 28080 Madrid
Erreklamazioen Jarraibideak
Erreklamazio bakoitza gure sistema informatikoetan erregistratzen dugu. Bezeroak bere egoera kontsulta dezake adierazitako kanaletan.
Gure bezeroarekiko konpromisoa agerian geratzen da haren erreklamazioak kudeatzeko jarraibideetan:
-
Irekita
Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.
-
Izapidean
Zure erreklamazioa kudeatzen ari gara. Baliteke datu gehiago eskatu behar izatea edo zerbitzuaren banatzailearekin edo hornitzailearekin harremanetan jarri behar izatea.
-
Itxita
Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.
IBERDROLA CLIENTES S.A.U.-k erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.
Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude; hemen ikus dezakezu informazio guztia
Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma