Bilatzen ari zaren erantzuna daukagu
Gurekin telefonoz doan komunikatzeko, bi gauza baino ez dituzu behar: eskuz egindako faktura bat eta kontratuaren titularraren NANa.
ComunicA zerbitzua
Bideo-interpretazioa entzumen-desgaitasuna duten pertsonentzat.

Aurkitu gure arreta-guneak

Nahiago al duzu zure kudeaketak aurrez aurre egin? Hemen dituzu zuregandik hurbilen dauden Iberdrolaren bulegoak. Edo, nahiago baduzu, gure arreta-gune guztien zerrendan sar zaitezke.

Nola lagundu zaitzakegu?

Hemen aurkituko duzu behar duzun informazio interesgarri guztia, baita gestio ohikoenak ere.

Informazio interesgarria

Erreklamazio

Iberdrolako bazkide komertziala izanez gero, honako abantaila hauek izango dituzu:

  • Dibertsifikatu zure negozioa
    Zure diru-sarrerak handituko dituzu, egiten duzun gas- edo argi-kontratu bakoitzeko ordainsariei esker.
  • Akreditatutako laguntzailea
    Marka erabiltzen utziko zaizu uniformeetan, autoetan, dendetan, bulegoetan...
  • Zerbitzuetarako sarbidea
    Sektorearen gaurkotasunari buruzko albisteak, ikastaroak, buletinetako harpidetza... eskuratu ahal izango dituzu.

Hemen aurki ditzakezu kudeaketa ohikoenei buruzko formularioak, erraz eta azkar egin ahal izateko.

Kontsumitzaile eta erabiltzaile zaren aldetik, eskubidea duzu kontratu honi uko egiteko 14 egun naturaleko epean, justifikaziorik eman gabe. Uko egiteko epea kontratua egin eta 14 egun natural igarotakoan amaituko da.

Kontratuari uko eginez gero, hornidura ez da etengo; aitzitik, aurreko merkaturatzailearekin hornidura-puntu honetan sinatutako kontratua berrezarriko da, baldin eta zu kontratu horren titularra bazinen. Aurreko kontratuaren titularra baldin ez bazinen, dagokion erreferentziako merkaturatzaileak horniduraren ardura izango du.

Hornidura zuk atzera egiteko eskubidea erabili baino lehen aktibatzen bada, kontratuan hala onartu baduzu, benetan kontsumitutako energiaren prezioa fakturatuko zaizu dagokion merkaturatzaileari aldaketa egin arte, eta horrek ez dizu kostu gehigarririk edo penalizaziorik eragingo.

Zuk uko egiteko eskubidea baliatu aurretik hornidura aktibatzen bada, kontratuan hala onartu baduzu, benetan kontsumitutako energiaren prezioa fakturatuko zaizu dagokion merkaturatzaileari aldaketa egin arte, eta horrek ez dizu kostu gehigarririk ekarriko, ezta penalizaziorik ere.

Kontratuaren ondorioz landa-jarduerak egin badira (hornidura-alta, potentzia-aldaketa, etab.), Enpresa banatzaileak aplikatzen dituen zenbatekoak kontsumitutako energiarekin batera fakturatuko zaizkizu, hala badagokio. Uko egiteko eskubidea baliatzeko, IBERDROLA CLIENTES SAUri jakinarazi behar diozu, egoitza Euskadi Plaza 5, 48009 Bilbon duena, eta telefono zenbakia 900 225 235, faxa 944 663 433 eta helbide elektronikoa dituena; zure erabakia jakinarazteko kontratua uko egiteko zalantzarik gabeko adierazpena erabili beharko duzu (adibidez, postaz bidalitako eskutitz bat, faxa edo posta elektronikoaren bidez).

Jarraian agertzen den uko egiteko inprimakiaren eredua erabili ahal izango duzu, nahiz eta ez den nahitaezkoa. Halaber, uko egiteko inprimakiaren eredua edo zalantzarik gabeko beste edozein adierazpen elektronikoki bete eta bidaltzeko aukera duzu, gure webgunearen bidez www.iberdrola.es.

Aukera horretaz baliatzen bazara, atzerapenik gabe jakinaraziko dizugu atzera egite hori jaso dugula euskarri iraunkor batean (adibidez, posta elektronikoz). Uko egiteko epea betetzeko, nahikoa da eskubide hori baliatzeari buruzko jakinarazpena dagokion epea amaitu baino lehen bidaltzea.

Erreklamazioak

Erreklamazio bat helarazi nahi badiguzu, inprimakia bete eta bidal dezakezu.

Hemen bidalitako erreklamazio baten egoera ere kontsulta dezakezu.

0/500
Erreklamazioen jarraibideak
Erreklamazio bakoitza gure sistema informatikoetan erregistratzen dugu. Bezeroak bere egoera kontsulta dezake adierazitako kanaletan.
Bezeroarentzako arreta-telefonoa
900 225 235 91 919 52 73 94 646 01 25
Erreklamazio Saila
Helbide elektronikoa
Posta-kutxa
61090 - 28080 Madrid
Helbide elektronikoa
clientes@tuiberdrola.es