alerta

Ohar garrantzitsua

Valentziak hartu duen denboralearen ondorioz, Iberdrolak eragindako eremu geografikoetan bezeroei etxean ematen dizkien arreta-zerbitzuak aldatzen ari dira. Eremu kaltetuenetan ari gara lanean, komunikazio-bideen egoera dela-eta iristeko zailtasunak dauden arren.

Gainera, arreta premiazkoenak lehenesten ari gara, eta beste arlo batzuetako bitartekoak lekualdatzen ari dira, egoera ahalik eta lasterren normalizatzen laguntzeko. Horiek horrela, gure bezeroei eskatzen diegu uler dezatela gure zerbitzuak ematean gerta daitezkeen atzerapenak.

​​​​​​​

Segurtasuna

Antibirusa, gurasoen kontrola eta hodeian gordetzea

Instalatu kontrol-tresnarik osoena eta aurreratuena zure ordenagailuan edo smartphonean, 5 gailu arte eta 10 GB-ko edukiera hodeian

Berehalakotasuna

Itxaronaldirik gabe

Deitu eta hiru ordura bakarrik erantzungo dizugu zure premiazko matxura elektrikoei.

Lasaitasuna

Laguntza eta euskarria

Guk denaz arduratzen gara: zure konponketez, urtean 300 € arteko estalkiekin.

 
Icono PDF Zerbitzuaren baldintzak

*Zergak: Penintsulan eta Balear Uharteetan BEZa aplikatzen da ( % 21). Kanarietan IGIC aplikatzen da ( % 7) eta Ceutan eta Melillan IPSI ( % 4).

 

Baduzu galderarik?

Hona hemen zalantza ohikoenetako batzuk

Zer da?

Iberdrola Pack-arekin, zure instalazio elektrikoa eta sukaldeko eta telebistako etxetresna elektrikoak estalita egongo dira matxura elektriko eta/edo elektroniko baten aurrean. Teknikari kualifikatu bat joango da zure etxera matxura konpontzeko. Konponketaren kostu guztiak hartzen ditugu barne (joan-etorriak, eskulana eta piezak), urtean 550 €-raino instalazio elektrikorako eta 300 €-raino etxetresna elektriko bakoitzeko eta esku-hartzeen mugarik gabe. Justifikatutako arrazoiren batengatik etxetresna elektrikoa konpondu ezin bada, 300 €-raino ordainduko dizugu etxetresna elektriko bakoitzeko, antzinatasunaren arabera.

Zure fakturaren kontsumoen banaketa, kategorien eta etxetresna elektrikoen arabera banakatuta. Aurreikusitako elektrizitate-kontsumo xehatua, zehaztasun-maila goratu batez, kontagailu adimendun baten bidez eta algoritmo matematiko baten bidez neurtutako zure etxebizitzaren benetako ordutegian izandako elektrizitate-kontsumoan oinarrituta. Kontsumoaren bilakaera zehatza, eurotan eta kWh-tan. Hileko txostena, APP-aren gastu eta kontsumoen laburpenarekin eta jakinarazpen pertsonalizatuekin. Zure kontsumoen bilakaera zehatza €eta kWh-tan. Hileko txostena, APPko gastu eta kontsumoen laburpenarekin eta jakinarazpen pertsonalizatuekin.

Halaber, lau urtean behin energia-diagnostikoa egiten da. Bertan, teknikari espezializatu batek zure etxebizitzako kontsumo-datuak eta -ohiturak aztertuko ditu, eta, horrela, zure aurrezteko aukera guztiak identifikatuko ditu.

Gainera, Brikolaje Elektrikoko zerbitzuarekin teknikari kualifikatu baten esku-hartzea izango duzu urtean, desplazamendu-kostuak eta gehienez 3 orduko eskulana barne. Zerbitzu honekin edozein mekanismo elektriko (entxufeak, etengailuak...), lanparak edo aplikeak alda ditzakezu, etxetresna elektrikoak instalatu edo ekipamendu teknologikoa konfiguratu, hala nola zure Smart TV berria edo zure seme-alaben kontsola.

Funtsezko Ordainketak Babesteko Aseguruarekin, elektrizitate-kontratuaren fakturak aseguratuta egongo dira aldi baterako ezintasuna edo ospitaleratzea, ezintasun absolutua eta iraunkorra edo heriotza gertatuz gero, 600 € gehienez ere. Estaldurak zure adinaren eta lan-egoeraren araberakoak dira, baldintzetan adierazten denaren arabera. Ezbeharrik izanez gero, ez duzu ezer ordaindu beharko aseguratutako elektrizitatearen kontratuaren fakturengatik, kalte-ordainaren zenbatekoa agortu arte.

Eta orain, Etxe Digitalarekin, zure gailuak birusen eta malwarearen aurka babesten ditu, guraso-kontrolak ezartzen ditu, zure banku-txartelak eta posta elektronikoak monitorizatzen ditu egon daitezkeen ahulezien bila, eta Interneten duzun presentziari buruzko txostenak lortzen ditu. Gainera, 24/7 euskarri tekniko integrala eta gailu domotikoetarako laguntza eskaintzen ditugu, zure konektibitatea optimizatuz eta esperientzia digital eraginkorra bermatuz.

Energia-kontsumoa xehakatzen diren kategoriek honako etxetresna eta/edo gailu hauek dituzte:

  • Beti piztuta: gailu eta etxetresna guztiak standby moduan.
  • Sukaldean: sukaldeko plaka, frijigailua, irakinontzia, mikrouhin-labea, grilla, labea eta xigorgailua.
  • Aire girogailua: aire girogailuaren unitatea, haizagailua.
  • Ibilgailu elektrikoa: ibilgailu elektrikoa.
  • Berokuntza: berokuntza zentrala, galdara mistoa, galdara elektrikoa.
  • Entretenimendua: audio-ekipoa, ordenagailua, kontsola, telebistako deskodegailua, telefonoa, telebista, wifi-bideratzailea.
  • Garbigailua eta ontzi-garbigailua: garbigailua, ontzi-garbigailua eta lehorgailua.
  • Argiztapena: lanpara fluoreszente konpaktua, deskarga-lanpara, LEDak, fluoreszenteak, bonbillak.
  • Beste etxetresna elektriko batzuk: alarma, kargagailua, ile-lehorgailua, lisaburdina, ke-detektagailua, xurgagailua.
  • Hozkailua/Izozkailua: hozkailua, izozkailua, ardoa hoztekoa.
  • Berokuntza: murgiltze-berogailua, dutxa, ur beroaren ponpa, ur beroa.

 

Kontsumoak banatzeko zure etxebizitzako energia-kontsumoa hainbat kategoriatan xehakatzeko prozesua da. Guztirako kontsumoarekiko kontsumo bakoitza kalkulatzeko, Smart laguntzaileak estatistika, erabiltzaileen kontsumo-kurba eta bezeroak sartutako etxebizitza-profila konbinatzen dituen algoritmo matematikoa erabiltzen du.

Beti piztuta kategoriaren kontsumoa etxebizitzetako guztizko kontsumoaren % 20-25 izan ohi da eta standby moduan dauden gailu eta etxetresnena da.

Jarraian, kontsumo hori optimizatzeko eta etxebizitzako gailuen bizitza luzatzeko aholku batzuk emango ditugu:

  • Erosketa-prozesuko gailuen pausagune-kontsumoa aztertzea. Fabrikatzaileek informazio hori ematen diote kontsumitzaileari, eta, beraz, pausagunean kontsumitzea sar dezakegu gailuaren erabaki-prozesuan.
  • Etengailua duten erregleta erabil dezakezu, bertara konektatutako gailu edo kargagailuak itzaltzeko.
  • Tenporizadoreak erabil ditzakezu kontsumoa optimizatzeko, gailuak une jakin batzuetan deskonekta daitezen, erabili behar ez dituzunean, edo etxera iristean pitz daitezen, eta ez duzu beti piztuta izan behar.
  • Standby modua ezabatzen duten erregleta bereziak erabili.

 

Ez, ez da beharrezkoa.

Erakusten diren datuak zure enpresa banatzaileak baliozkotu dituenak dira; beraz, datu horiek jaso arte ezin ditugu prozesatu. Normalean, prozesu horrek 3 eta 6 egun bitartean irauten du, eta, beraz, ohikoa izaten da egungoaren aurreko egunei buruzko informaziorik ez izatea.

Kontratazioa

Edozein bizitegi-bezero. Nahitaezkoa da elektrizitate-hornidura Iberdrola Clientes enpresarekin kontratatuta edukitzea.

900 22 45 22 telefonora deituta kontrata dezakezu, edo nahiago baduzu, hurbilen duzun arreta-gunera hurbilduta.

Gure aplikazioaren edo webgunearen bidez ere kontrata dezakezu.

Kontratuaren iraupena urtebetekoa (1) izango da, eta automatikoki luzatu ahal izango da urtez urte, bezeroak epe bakoitza amaitu baino hamabost (15) egun lehenago besterik adierazi ezean.

Laguntza

Eguneko 24 orduetan, asteko 7 egunetan eska dezakezu edozein zerbitzu 900 22 45 22 telefonoaren bidez eta etxetresna elektrikoak konpontzeko zerbitzua gure aplikazioaren bidez ere eska dezakezu.

3 ordu baino gutxiagoan zure instalazio elektrikoko premiazko matxurei, etxetresna elektrikoen konponketari eta brikolajeari erantzungo diegu 48 lanordu baino gutxiagoan, eta aholkularitza energetikoa 10 lanegunetan.

Ezbeharren bat gertatuz gero, MetLife aseguratzailearekin harremanetan jarri beharko duzu posta elektronikoz (siniestros-sp@metlife.es), +34 900 201 040 doako telefonoan 09:00etatik 21:00etara, edo fax bidez (+34 91 725 32 93). Metlife-k ezbeharra bideratuko du eta, hala badagokio, indemnizazioaren berri emango dio Iberdrolari, aseguratutako elektrizitate- edo gas-kontratura helaraz dezan.

Gainera, Zerbitzu-pack bat denez (Etxetresna elektrikoen babesa 10, Larrialdi Elektrikoak, Smart laguntzailea, Ordainketen babesa eta Etxebizitza digitala), bezeroak edozein unetan eman ahal izango du baja Pack-a osatzen duten zerbitzuetako batean; kasu horretan, hautatutako zerbitzua soilik egongo da indarrean.