Contracta'l ara i emporta't 2 MESOS GRATIS
i+ Help Mobility
Per als que gaudeixen sabent que res no els frenarà. Incloem la millor solució per a les teves vacances i et traslladem al teu lloc de destinació si la càrrega del vehicle elèctric no s'ha realitzat. Per només 11,95 euros al mes (14,46€/mes impostos inclosos)*.
¿Per què és per a mi?
Perquè davant de qualsevol imprevist, estaràs atès; a més, t'oferim una solució única per a les teves vacances.
Solució vacacions
Podràs fer ús d'un vehicle de lloguer elèctric o de combustió durant 15 dies per utilitzar-los en un màxim de dos períodes.
Trasllat del beneficiari
Si la recàrrega del cotxe no s'ha realitzat i tens pressa, et portem al lloc de destinació.
Comiditat
Ens encarreguem de tot perquè et puguis relaxar.
*Preu amb impostos inclosos. Inclou: impostos indirects: l'IVA (21%) per a península i Balears. Per a Canàries s'aplica el'IGIC (7%) i per a Ceuta i Melilla s'aplica l'IPSI (4%).
Quines son els avantatges del servei?
Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.
Amb l'I+Help Mobility les vacances ja no seran un problema, amb el servei "Solució Vacances" traslladem el teu vehicle elèctric al teu lloc d'estiueig o et prestem un vehicle de combustió durant 15 dies.
Una fallada en la càrrega del teu vehicle elèctric no posarà el teu dia en doina, ja que en menys d'una hora un taxi/VTC et recollirà i et portarà a la teva destinació, amb fins a 100 € a l'any de saldo.
Qualsevol client residencial. No és obligatori tenir contractat cap subministrament energètic amb Iberdrola Clientes.
Pots contractar-lo trucant-nos al 900 92 92 93, o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop. També el pots contractar des de la nostra app o web.
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana trucant al telèfon 900 92 33 33 o a través de la nostra app.
Sí, pots donar-te'n de baixa en qualsevol moment sense que comporti penalització, sempre que no hagis fet ús del Servei Solució Vacances. La baixa serà efectiva el dia que es notifiqui a través de qualsevol dels canals d'Atenció al Client d'IBERDROLA.
S'estableix un període de carència de trenta (30) dies naturals des de la data d'entrada en vigor del contracte
No, la contractació d'aquests serveis no obliga a cap permanència en el servei
La petició s'ha de fer amb, com a mínim, 15 dies d'antelació. Este servei està limitat al territori espanyol (Melilla, Ceuta i els territoris insulars inclosos).
Podràs triar entre un vehicle elèctric o de combustió. La tipologia del vehicle és del grup “C” (vehicle familiar amb capacitat per a 5 passatgers, 5 portes, maleter de màxim 350 litres i longitud màxima de 4,05 metres). L'assignació del vehicle està subjecta a la disponibilitat de l'empresa proveïdora del vehicle en el moment de la reserva.
La podràs gaudir durant 15 dies a l'any, distribuïts en un màxim de 2 períodes.
Contacta'ns
Te les resolem en qualsevol dels nostres canals.
També et pot interessar...
I+Repair Mobility
Si pateixes alguna avaria en el punt de recàrrega de casa, un tècnic especialitzat anirà a solucionar-ho.
I+Pack Mobility
Si vols que res no et pari i estar sempre en moviment, amb aquest paquet el teu vehicle elèctric i punt de recàrrega estaran protegits davant de qualsevol imprevist.
Urgències elèctriques
La tranquil·litat que atendrem les teves avaries elèctriques en menys de 3 hores.
Et truquem
Vols contractar?
Truca'ns al 900 92 92 93
o deixa’ns el número de telèfon i et truquem
T'ajudem?
Deixa'ns el teu telèfon i et truquem