Protecció de Pagaments Plus Mascotes

Per només 3,95 €/mes, garantiràs el millor estat de salut per a la teva mascota. I, a més, asseguraràs les teves factures de llum o gas fins en 2.400 € quan més ho necessitis, amb nous serveis inclosos.

 
  • Assessorament veterinari telefònic o digital gratuït i accés a una xarxa de clíniques veterinàries i centres de benestar animal, amb un estalvi mitjà del 30%!

  • Serveis gratuïts per a tu, com l'elaboració del currículum, segona opinió mèdica o elaboració del testament i del testament vital.

Askoz gehiago eskaintzen duen zerbitzua

Gure aseguruak lagundu nahi dizu, eta ziurtatu energia ez dela karga bat zailtasun-uneetan.

  Kalte-ordaina Asegurudunaren adina Informazio gehigarria
Langabezia (*) 500(x2) 67 urtetik beherakoak 500 euro egoera horretan 30 egun jarraian igaro ondoren, eta 500 euro gehiago 210 egun jarraian iritsiz gero. 30 eguneko gabealdia.
Aldi baterako Ezintasuna 500(x2) 67 urtetik beherakoak 500 euro egoera horretan 30 egun jarraian igaro ondoren, eta 500 euro gehiago 210 egun jarraian iritsiz gero.
Edozein arrazoirengatik eratorritako ospitalizazioa (*) 500 99 urtetik beherakoak Etxebizitzen egoera horretan 3 egun jarraian egon ondoren
Ezintasun absolutua eta iraunkorra 1200 67 urtetik beherakoak
Gaixotasunak eragindako heriotza 1200 85 urtetik beherakoak
Obrako istripuak eragindako heriotza 2400 99 urtetik beherakoak

Protecció de Pagaments Plus

I si no tens o no vols assegurar la teva mascota, perquè estiguis tranquil, per 1,95€ euros al mes (impostos inclosos).

Hazte con tu seguro en 3 sencillos pasos

Además, si eres Cliente Iberdrola, puedes saltarte el primer paso para agilizar todavía más el proceso.

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents

Qualsevol persona entre 18 i 75 anys amb contracte d'electricitat o gas amb Iberdrola Clientes.

Pots contractar-lo trucant-nos al 91 123 83 33 o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop. També pots contractar-ho des de la nostra Web.

La duració del contracte serà d'1 any prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius. El client podrà donar de baixa l'assegurança en qualsevol moment sense penalització.

En cas de sinistre, hauràs de posar-te en contacte amb MetLife, una de les principals asseguradores a escala mundial, per correu electrònic (sinistres-sp@metlife.es) o al telèfon +34 91 725 00 77, en horari de 09.00 a 19.00 hores excepte els divendres d'estiu, Nadal i previ a pont nacional, fins a les 17.00 hores.
​Metlife tramitarà el sinistre i comunicarà, si escau, la indemnització a Iberdrola. No pagaràs res per les factures del teu contracte de llum o gas assegurat fins que s'exhaureixi el saldo de la indemnització.

En primer lugar, tienes que dar de alta la mascota en la plataforma web (https://mimascota.dentycard.es)

Para solicitar cualquier servicio o realizar cualquier tipo de consulta relacionada con tu mascota deberás llamar al teléfono +34 91 346 13 55 o solicitarlo vía Web en el enlace indicado.

El servicio es prestado por DS Mascotas (Grupo Dentycard), una de las empresas lideres en España en el segmento de servicios para mascotas.

En primer lloc, has de donar d'alta la mascota a la plataforma web (https://mimascota.dentycard.es)

Per sol·licitar qualsevol servei o fer qualsevol mena de consulta relacionada amb la teva mascota, hauràs de trucar al telèfon +34 91 346 13 55 o sol·licitar-lo via web a l'enllaç indicat.

El servei el presta DS Mascotas (Grup Dentycard), una de les empreses líders a Espanya en el segment de serveis per a mascotes.