Pack Manteniment Gas
Per als que volen oblidar-se d'avaries i tenir coberta la caldera. Perquè, així, apostaràs per eficiència, seguretat i estalvi. Per només 9,95€/mes (12,04 €/mes impostos inclosos)*
Avis important
A causa del temporal que ha assotat València, s'estan veient alterats els serveis d'atenció al domicili que Iberdrola presta als seus clients a les àrees geogràfiques afectades. Estem treballant en les zones més perjudicades, malgrat les dificultats d'accés per l'estat de les vies de comunicació.
A més, estem prioritzant les atencions més urgents i s'estan desplaçant mitjans d'altres àrees per ajudar a normalitzar la situació al més aviat possible. Ateses aquestes circumstàncies, demanem als nostres clients la seva compressió pels possibles retards que pugui patir la prestació dels nostres serveis.
¿Per què és per a mi?
Perquè gaudiràs d'una revisió anual de la caldera o l'escalfador, instal·lació de gas i calefacció.
Atenció 24h
Atenció telefònica les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana.
Immediatesa
El servei tècnic acudirà al domicili en menys de 24 hores.
Gestió via app
Podràs gestionar les avaries des del mòbil, així de fàcil.
Tranquil·litat
Les teves avaries, cobertes. Tot perquè et puguis relaxar.
Qué inclou?
Pack Manteniment Gas
Per només 9,95€/mes (12,04€/mes impostos inclosos)*,tindràs ...
Descompte de fins a 3 hores de mà d'obra i 50 € en els materials
Et podràs beneficiar d'aquests excel·lents descomptes en les avaries. Així, els imprevistos no sortiran tan cars.
Desplaçament gratuït en cas d'avaries.
No hauràs de pagar pel desplaçament de cap avaria.
Revisió anual de la teva caldera
Podràs tenir a punt la caldera i la instal·lació, per assegurar-te que tot està en ordre.
*Preu amb impostos inclosos. Inclou: impostos indirectes: l'IVA (21%) per a la Península i
les Balears. Per a les Canàries s'aplica l'IGIC (7%) i per a Ceuta i Melilla s'aplica l'IPSI (4%).
Tens alguna pregunta?
Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents
Amb el Pack Manteniment Gas gaudiràs d'una instal·lació més segura i eficient i estalviaràs fins a un 30% en el consum de la caldera. Amb aquest servei et revisem anualment la instal·lació de gas, la caldera o l'escalfador i la calefacció, incloent-hi també els radiadors. A més, davant de qualsevol avaria, gaudiràs d'un descompte de fins a 3 hores de mà d'obra, 50 € en materials i desplaçament gratuït.
Qualsevol client residencial amb subministrament de gas RL1, RL2 i RL3 i que disposi d'una caldera inferior a 70 kW. Si el subministrament de gas el tens amb Iberdrola Clientes, el servei s'associarà a aquest contracte. Si no tens contractat el subministrament de gas amb Iberdrola Clientes, el servei es podrà contractar com un contracte independent.
Pots contractar-lo acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop.
També pots contractar-ho des de la nostra web
La durada del contracte serà d'un (1) any, prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius, tret que el client comuniqui el contrari amb quinze (15) dies d'antelació a la finalització de cada període.
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana des de la nostra APP o trucant al telèfon 900 22 45 22.
En menys de 24 hores, un tècnic acudirà al teu domicili per a atendre l'avaria. Totes les actuacions de reparació tindran una garantia mínima de sis mesos.
Segons el Reglament de les instal·lacions tèrmiques als edificis (RITE), l'usuari de l'aparell és el responsable de mantenir la instal·lació en unes condicions adequades i de fer una revisió, cada dos anys, dels aparells de gas de fins a 70 kW. Aquests aparells són els comuns en instal·lacions residencials.
Amb el nostre Pack Manteniment Gas, te'n pots despreocupar, ja que som nosaltres els qui et trucarem per fer la revisió de manteniment.
T'ajudem?
Deixa'ns el teu telèfon i et truquem