Protecció Elèctrica
Llar Plus

Amb aquest Pack de serveis, la teva instal·lació elèctrica, electrodomèstics de cuina, televisor i els equips i instal·lació de climatització, estaran protegits. Només per 7,95€/mes (9,62€/mes amb impostos inclosos)*.

Contracta'l
alerta

Avis important

A causa del temporal que ha assotat València, s'estan veient alterats els serveis d'atenció al domicili que Iberdrola presta als seus clients a les àrees geogràfiques afectades. Estem treballant en les zones més perjudicades, malgrat les dificultats d'accés per l'estat de les vies de comunicació.

A més, estem prioritzant les atencions més urgents i s'estan desplaçant mitjans d'altres àrees per ajudar a normalitzar la situació al més aviat possible. Ateses aquestes circumstàncies, demanem als nostres clients la seva compressió pels possibles retards que pugui patir la prestació dels nostres serveis.

¿Per què és per a mi?

Perquè en cas d'avaria no hauràs de fer desemborsaments addicionals. Tot cobert; tu, estalvia i descansa.

 

Qué inclou?

Protecció Elèctrica Llar Plus

Per només 7,95€/mes (9,62€/mes impostos inclosos*)informació

Urgències elèctriques

Rep atenció en menys de 3 hores i fins a 550 € en la reparació d'avaries elèctriques urgents.

Protecció Electrodomèstic 10

Fins a 300 € per electrodomèstic de la cuina i TV per a la teva reparació.

Bricolatge Elèctric

Intervenció anual d'un tècnic amb fins a 3 hores de mà d'obra per a canviar mecanismes elèctrics, làmpades o electrodomèstics o configurar aparells electrònics.

Protecció de Climatització

Fins a 300 € anuals per a la reparació de la instal·lació i els equips de climatització de casa teva.

Assessorament energètic

Visita totalment gratuïta d'assessorament energètic d'un tècnic especialitzat que t'ajudarà a obtenir el màxim estalvi energètic i econòmic al teu habitatge.

Contracta'l

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.

Amb el servei de Protecció Elèctrica Llar Plus la teva instal·lació elèctrica, electrodomèstics de la cuina, TV i instal·lació i equips de climatització estaran coberts davant una avaria elèctrica i/o electrònica. Un tècnic qualificat es desplacés fins a la teva llar per a solucionar-la. Cobrim tots els costs de reparació (desplaçament, mà d'obra i peces) fins 550 € per l’instal·lació elèctrica i 300 € per electrodomèstic i instal·lació i equip de climatització, sense límit d'intervencions. Si l'electrodomèstic o la instal·lació o equip de climatització no es pogués-hi reparar per una causa justificada, rebràs una compensació de fins 300 € per electrodomèstic o instal·lació i equip de climatización segons l’antiguitat que tinguin.

També inclou una visita d'assessorament energètic cada quatre anys, en què un tècnic especialitzat visitarà el teu habitatge per a revisar les instal·lacions i hàbits de consum i poder-hi identificar així totes les teves oportunitats d'estalvi.

A més, amb el servei de Bricolatge Elèctric tindràs una intervenció anual d'un tècnic qualificat, incloent-hi els costos de desplaçament i fins a 3 hores de mà d'obra. Amb aquest servei pots canviar qualsevol mecanisme elèctric (endolls, interruptors...), llums o aplicacions; instal·lar electrodomèstics o fins i tot configurar equipament tecnològic com la teva nova Smart TV o la consola dels teus fills.

Qualsevol client residencial. No és obligatori tenir contractat cap subministrament energètic amb Iberdrola Clientes.

Pots contractar-lo trucant-nos al 900 110 011 o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop.

També el pots contractar des de la nostra app o web.

La durada del contracte serà d'un (1) any, prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius, tret que el client comuniqui el contrari amb quinze (15) dies d'antelació a la finalització de cada període.

Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana trucant al telèfon 900 22 45 22, i el servei de reparació d'electrodomèstics també el pots sol·licitar a través de la nostra APP.

Atendrem les avaries urgents de la teva instal·lació elèctrica en menys de 3 hores, la reparació d'electrodomèstics i el bricolatge en menys de 48 hores laborables i la visita abans de 10 dies laborables.

Et podràs donar de baixa en qualsevol moment sense cap mena de penalització. A més, com es tracta d'un Paquet de serveis (Protecció Electrodomèstics 10, Urgències Elèctriques, Assistent Smart, Protecció de Pagaments i Llar Digital), el Client podrà donar-se de baixa en qualsevol moment d'un dels serveis que componen el Paquet, i en aquest cas, només es mantindrà vigent el servei seleccionat.

Tens més preguntes?

Te les resolem en qualsevol dels nostres canals.