¿Per què és per a mi?

Perquè pots comptar amb nosaltres per a la reparació de qualsevol avaria de la instal·lació o dels equips de climatització.

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.

Amb el servei Protecció Climatització les avaries dels equips i de la instal·lació de climatització del teu habitatge deixaran de ser un problema. Un tècnic qualificat es desplaçarà fins a la teva llar per a reparar les avaries elèctriques i/o electròniques d'aquests. Cobrim tots els costs de reparació (desplaçament, mà d'obra i peces) fins 300 €/any i sense límit anual d'intervencions.
Si l'equip o instal·lació no fos reparable per una causa justificada, recebràs una compensació de fins 300 € per equip o instal·lació segons l’antiguitat.

Qualsevol client residencial amb contracte energètic (electricitat i/o gas) amb Iberdrola Clientes.

Pots contractar-ho telefonant-nos al 900 110 011, o si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció més pròxim.
També pots contractar-ho des de la nostraweb

La durada del contracte serà d'un (1) any, prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius, tret que el client comuniqui el contrari amb quinze (15) dies d'antelació a la finalització de cada període.

Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana des de la nostra app o trucant al telèfon 900 22 45 22.
En menys de 24 hores, un tècnic acudirà al teu domicili per a atendre l'avaria. Totes les actuacions de reparació tindran una garantia mínima de sis mesos.

Et podràs donar de baixa en qualsevol moment sense cap mena de penalització.

Tens més preguntes?

Te les resolem en qualsevol dels nostres canals.