Contracta-ho ara i aconseguiràs un 50% de descompte en les teves càrregues i 12 mesos gratis

Per què és per a mi?

Perquè amb l'Assistent Smart Avançat podem carregar el teu cotxe i aplicar-te un 50% de descompte sobre el preu de l'energia d'aquesta recàrrega

*Subjecte a vehicles compatibles amb l'Assistent Smart Avançat.
3,57€/mes. Preu amb impostos inclosos, disponible per a potències inferiors a 15kW. Inclou impostos indirectes: l'IVA (21%) per a la Península i les Balears. Per a les Canàries s'aplica l'IGIC (7%) i per a Ceuta i Melilla s'aplica l'IPSI (4%).

play

Descobreix més detalls de la solució en el vídeo següent

Amb l'Assistent Smart Avançat aconsegueix un estalvi real en la factura elèctrica, prioritza l'ús de renovables i redueix les emissions de CO₂.

play

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents

Informació sobre el producte

L'Assistent Smart Avançat és la nova solució d'Iberdrola que permet gestionar de manera automàtica les teves Solucions Smart, per buscar l'estalvi en la factura tenint en compte la teva tarifa elèctrica i mantenint sempre les teves preferències de confort.

Per a un funcionament correcte del servei, cal que el client disposi d'algun dels dispositius intel·ligents següents, compatibles per a l'optimització de consums i potències (d'ara endavant, els “Dispositius intel·ligents”):

  • Per a la gestió i l'optimització del vehicle elèctric: vegeu la pregunta següent sobre models compatibles.
  • Per al monitoratge del consum de l'habitatge i la producció solar: Monitor de Consum Smart Wibeee.
  • Per a la gestió i l'optimització de l'aigua calenta sanitària (termos elèctric): endoll TP-LINK HS110.
  • Per a la gestió i l'optimització del vehicle elèctric: punt de recàrrega Wallbox Pulsar Plus.
  • Per a la gestió i l'optimització de la climatització: Control Clima Smart Sensibo Sky.

Actualment, els vehicles compatibles amb l'Assistent Smart Avançat són els següents:

  • Audi: A3 Sportback e-tron, A3 Sportback TFSI e, Q5 TFSI e, A7 Sportback TFSI e, Q5 Sportback TFSI e, e-tron, e-tron GT, e-tron S, e-tron S Sportback, e-tron Sportback, Q3 Sportback TFSI e, A6 Avant TFSI e, Q4 e-tron, Q4 Sportback e-tron, Q7 e-tron, Q7, Q7 TFSI e, Q3 TFSI e, Q8 e-tron, Q8 Sportback e-tron, Q8 TFSI e, RS e-tron GT, SQ8 e-tron, SQ8 Sportback e-tron, A8 L TFSI e
  • Cupra: Born, Formentor, Leon, Mii
  • Seat: Leon, Tarraco, Mii
  • SKODA: Enyaq 50 iV, Enyaq 80X iV, CITIGOe iV, SUPERB iV, OCTAVIA iV
  • Tesla: Model 3, Model S, Model X, Model Y
  • Toyota: bZ4X, Prius plugin, RAV4 PHEV
  • Volkswagen: ID.3, ID.4, ID.5, ID.7 ID. Buzz

Pots contractar-lo trucant-nos al 900 224 522 o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop.

La durada del contracte serà d'un (1) any, prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius, tret que el client comuniqui el contrari amb quinze (15) dies d'antelació a la finalització de cada període.

El servei, una vegada contractat, apareix disponible a l'app d'Iberdrola Clientes.

Si només gestiones el vehicle elèctric a través del cotxe, només necessitaràs connectivitat tant al mòbil com al mateix vehicle. Per a la resta de casos en què es controlin més dispositius compatibles, l'Assistent necessita aquesta connexió al teu habitatge per poder recollir dades dels teus dispositius i poder fer-ne la gestió automàtica eficient.

Si canvies la contrasenya wifi del teu habitatge, hauràs de reconfigurar tots els dispositius associats a l'Assistent Smart Avançat (monitor de consum, punt de recàrrega, endoll intel·ligent i/o control clima Sensibo).

Pots ajustar els paràmetres de confort a l'apartat de Preferències.

Per descomptat. A l'apartat de Preferències tindràs sempre l'opció de desactivar la gestió automàtica per fer un control pel teu compte dels dispositius.

Pots aconseguir una bonificació en la factura sobre la base de la gestió automàtica de l'Assistent Smart Avançat per a la recàrrega del vehicle elèctric a través del teu punt Wallbox Pulsar Plus o del teu propi vehicle elèctric. Per calcular la bonificació, es té en compte que l'energia emprada durant aquesta gestió automàtica no hagi estat generada per una instal·lació de Smart Solar. Es bonifica un 15% del preu d'aquesta energia emprada (promoció: bonificació del 50% del preu fins al 31 d'agost de 2025).

Has de tenir un dispositiu iOS amb una versió 15 (o superior) instal·lada o Android amb una versió 7 (o superior) instal·lada

Subvención y pago

Sí, pots utilitzar el servei en tots els vehicles elèctrics compatibles que desitgis. Només cal que els donis d'alta en el mateix servei.

No. L'Assistent Smart Avançat està associat al teu contracte d'energia.

Hi ha diverses raons per les quals el vehicle podria carregar-se just després d'endollar-lo:

  • L'Assistent Smart Avançat ha començat el seu pla de càrrega, així que tot sota control.
  • Alguna programació està provocant que l'automòbil es carregui, com un programa de càrrega en el mateix vehicle o programacions de càrrega en el punt de recàrrega. Has d'apagar-los per garantir una càrrega gestionada per l'Assistent Smart Avançat.
  • L'Assistent Smart Avançat controla el vehicle a intervals regulars per controlar-ne l'estat de càrrega. Si el cotxe s'endolla just després d'una d'aquestes comprovacions, podria suposar un retard de fins a 7 minuts en què detinguem la càrrega.

El nostre pla de càrrega no n'afectarà la bateria més que la càrrega regular. Les bateries de vehicles elèctrics estan dissenyades per suportar aquest patró de càrrega i també han d'estar cobertes per la garantia del vehicle.

Per a això, pots utilitzar el botó "Iniciar càrrega manual immediata", disponible tant a l'apartat "El teu vehicle" com al de "Dispositius"

Instal·lació

Si us plau, comprova que has donat d'alta correctament tots els teus dispositius. Per a això, accedeix a l'apartat de Dispositius, comprova que siguin a la llista que s'hi mostra i que estiguin funcionant correctament.

Les dades d'estalvi apareixeran després d'un període de trenta dies des que l'usuari completa l'alta dels dispositius.

Aquest missatge pot aparèixer per diferents motius. Els motius més comuns són els següents:

  • Necessitat d'acceptar els termes i condicions del fabricant del teu vehicle elèctric per poder comunicar-te amb l'automòbil.
  • Necessitat de donar d'alta de nou el teu vehicle perquè l'Assistent Smart Avançat s'hi pugui comunicar.
  • Necessitat de donar d'alta de nou el teu vehicle per canvi de credencials en el compte del vehicle.

Però no et preocupis, a la mateixa pantalla l'Assistent Smart Avançat t'indicarà quin és el motiu de l'error de connexió.

Això és perquè el teu monitor de consum no té actualment connectivitat wifi. Si us plau, comprova la connectivitat del teu habitatge. Si n'hi ha, hauràs de reconfigurar el monitor de consum.

Si el problema persisteix, entra en la configuració de l'encaminador i comprova que la xarxa wifi a la qual està connectat el monitor funcioni a una freqüència de 2,4 GHz. Altrament, configura-ho.

Si s'ha comprovat el pas anterior i continua havent-hi problemes de connectivitat, si us plau, assegura't que el monitor de consum emet llum de color blau i parpelleja. Altrament, posa't en contacte amb nosaltres.