En què consisteix el servei I + Pack Solar

El nostre pla solar més complet, que et permet gaudir de la teva instal·lació solar amb la màxima tranquil·litat i rendiment. Inclou una compensació econòmica en cas que l'avaria suposi una aturada en la producció.

Reparació d'instal·lació

Gaudeix del suport i la reparació de fins a 300 € en cas d'avaria.

Revisió i manteniment

Protegim la teva instal·lació en cas d'imprevistos amb una revisió biennal per garantir el millor funcionament.

Compensació per indisponibilitat

Si la producció s'atura a causa d'una avaria, et compensem econòmicament per cada dia de reparació.

 

Avantatges principals

Si ets client residencial, tens una instal·lació fotovoltaica i, a més, ets autoconsumidor amb Iberdrola Pots gaudir d'I+Pack Solar!

Tens cap dubte?

T'ajudem a trobar la resposta que cerques. Dona un cop d'ull als nostres dubtes més freqüents!

Pots sol·licitar qualsevol dels serveis, les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, trucant al 900 92 33 33. I+Pack té un període de carència de 30 dies des de la contractació dels serveis per a aquells clients que ja tenen una instal·lació solar realitzada per Iberdrola. I per a aquells clients que contracten una instal·lació solar, el període de carència (30 dies) s'inicia el dia que la instal·lació comença a produir.

Ho poden contractar clients residencials (amb NIF o CIF) que disposin d'una instal·lació fotovoltaica (de fins a 10 kWp) i estiguin donats d'alta a Iberdrola com a autoconsumidors. Per a contractar-ho, ens podeu trucar al 900 92 33 33 o si ho prefereixes, al punt d'atenció més proper. També el pots contractar des de la nostra app o web.

Et podràs donar de baixa en qualsevol moment, sense cap mena de penalització, la contractació d'aquests serveis no obliga a cap permanència en el servei.

L'abonament es realitzarà en un termini màxim de 3 mesos des de la resolució de la incidència.

Rebràs una compensació de 1,5€/dia per cada dia que no funcioni la teva instal·lació, a comptar del dia en què es notifiqui i generi la sol·licitud de reparació, fins el dia que quedi reparada.

Rebràs una compensació d'1,50€ per cada dia que la instal·lació hagi estat sense produir per diferents motius. Pot haver-hi diversos motius: desconnexió del cablejat, problemes amb el magnetotèrmic, error en l'inversor, etc. Quedaran exclosos els problemes derivats de les condicions climatològiques com ara l'acumulació de neu o calitja o altres que no es considerin causa d'indisponibilitat de la instal·lació.

Perquè hi podràs gaudir de cobertures addicionals, no incloses en la garantia. La garantia del fabricador, normalment, només cobreix avaries mecàniques, mentre que amb aquest servei, estaràs protegit davant qualsevol imprevist com, per exemple, danys accidentals, danys causats per la corrosió o oxidació, actualitzacions de programari, etc.

Rebràs una compensació de 1,5€/dia per cada dia que no funcioni la teva instal·lació, a comptar del dia en què es notifiqui i generi la sol·licitud de reparació, fins el dia que quedi reparada. L'import que resulti de multiplicar 1,50€ pel numero de dies serà el total de la compensació per indisponibilitat. Veuràs reflectit aquest import en la factura com un descompte. En cas que l'import de la compensació sigui major a l'import a facturar i si tens domiciliat el teu compte bancari, rebràs un abonament en el teu compte per l'import restant. En cas que no tinguis domiciliació bancària se't descomptarà l'import pendent de les següents factures.

Tens mès dubtes?

Te'ls resolem en qualsevol dels nostres canals: