I + Check Solar
El servei amb el qual tindràs sempre el màxim rendiment de la teva instal·lació (5,99 €/mes amb Imp. inclosos)
Contracta araQuè ofereix el servei I + Check Solar?
Despreocupa't del manteniment de la teva instal·lació solar. Amb I+Check Solar, cada 2 anys podràs sol·licitar una revisió de tota la instal·lació a la teva llar.
Per a assegurar que funcioni correctament, enviarem a un professional que realitzarà totes les comprovacions que siguin necessàries.
Avantatges principals
Si ets client residencial, tens una instal·lació fotovoltaica i, a més, ets autoconsumidor amb Iberdrola Pots gaudir d'I+Check Solar!
Atenció ràpida
Un tècnic especialitzat contactarà amb tu en menys de 5 dies feiners per a posar una data per a la revisió.
Sense permanències
L'instal·lació durarà tant com vulguis i necessitis, sense permanència ni penalització.
Atenció 24/7
Gaudeix d'atenció 24/7 al 900 92 33 33, el nostre número exclusiu d'atenció al client de Smart Solar.
*Preu amb impostos inclosos. Inclou: impostos indirects: l'IVA (21%) per a península i Balears.
Per a Canàries s'aplica el'IGIC (7%) i per a Ceuta i Melilla s'aplica l'IPSI (4%).
Tens cap dubte?
T'ajudem a trobar la resposta que cerques. Dona un cop d'ull als nostres dubtes més freqüents!
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis, les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, trucant al 900 92 33 33. I+Check té un període de carència de 30 dies des de la contractació dels serveis per a aquells clients que ja tenen una instal·lació solar realitzada per Iberdrola. I per a aquells clients que contracten una instal·lació solar, el període de carència (30 dies) s'inicia el dia que la instal·lació comença a produir.
Ho poden contractar clients residencials (amb NIF o CIF) que disposin d'una instal·lació fotovoltaica (de fins a 10 kWp) i estiguin donats d'alta a Iberdrola com a autoconsumidors. Per a contractar-ho, ens podeu trucar al 900 92 33 33 o si ho prefereixes, al punt d'atenció més proper. També el pots contractar des de la nostra app o web.
Et podràs donar de baixa en qualsevol moment, sense cap mena de penalització, la contractació d'aquests serveis no obliga a cap permanència en el servei.
Un tècnic especialitzat es desplaçarà fins a la teva llar per a revisar tota la instal·lació. Aquesta revisió es realitzarà cada 2 anys sempre que la sol·licitis.
Es realitzarà una revisió mèdica de la instal·lació, què consisteix a revisar el correcte funcionament dels panells; a comprovar l'inversor, l'armari de connexió i el sistema de monitoratge; i a fer-hi la comprovació i la lectura dels punts de mesura.
Pots sol·licitar la visita quan ho desitgis; en un termini de 2 dies laborables ens posarem en contacte amb tu per concertar la visita durant els següents 15 dies laborables.
El servei inclou una visita de manteniment cada 2 anys. La visita es realitzarà a petició del client.
Tens mès dubtes?
Te'ls resolem en qualsevol dels nostres canals:
T'ajudem?
Deixa'ns el teu telèfon i et truquem
Qui et va instal·lar les plaques solars?