¿Per què és per a mi?

Quant pagaré amb aquest Pla?

Oferta vàlida fins el

Com puc contractar-lo?

A més de poder contractar-lo en línia, tens diverses opcions

Icono atención cliente

Truca’ns gratis al 900 69 95 10

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.

Sí, tots els Plans a Mida són verds. Energia 100 % renovable certificada amb Garantia d’Origen per reduir les emissions de CO2 i ajudar a conservar l’entorn. Aquesta certificació la fem a través de la Comissió Nacional de Mercats i la Competència (CNMC), que és qui corrobora que l’energia subministrada als clients de Plans a la Teva Mida sigui 100 % renovable.

Iberdrola ens comprometem a mantenir el teu preu fix a 5 anys sense compromís de permanència. Iberdrola no et repercutirá l'IPC i se t'actualitzaran només els conceptes regulats al l'alça o a la baixa en cas que hi hagi modificacions. Recorda, a més, que els Plans a la Teva Mida són completament flexibles i et pots canviar a un altre Pla quan vulguis, tret d'un Pla Estiu a un Pla Hivern o viceversa.

Exactament, la Factura Electrònica és un dels beneficis dels Plans a Mida. La factura electrònica és ràpida, segura (té plena validesa legal), còmoda, ecològica i, a més, no té cap cost per a vostè.

Tots els Plans a Mida excepte el Pla Estable i el Pla 3 Períodes exigeixen tenir un comptador intel·ligent integrat efectivament en el sistema, és a dir, que siguem capaços de rebre en remot el consum horari per facturar més barates aquelles hores en què teniu un preu promocionat.

El servei Assistent Smart es gratuït durant els primers 4 mesos. Pot donar-se de baixa en qualsevol moment a través del telèfon: 900 11 00 11

Controla el teu Pla Comerç amb la nostra app