Et truquem
Vols contractar?
Truca'ns al 900 92 92 93
o deixa’ns el número de telèfon i et truquem
Contracta'l ara i emporta't 2 MESOS GRATIS
i+Repair Mobility
Per als qui busquen la seguretat de tenir una solució ràpida davant de qualsevol imprevist al punt de recàrrega. Perquè si sorgeix alguna avaria, un tècnic especialitzat anirà a solucionar-ho a casa teva. Per només 1,95 euros/mes (2,35€/mes Impostos Inclosos)*.
¿Per què és per a mi?
Perquè tindràs cobertes les reparacions del punt de recàrrega del teu habitatge amb fins a 300 € per gastar-te cada any.
Estalvi
Tot cobert, sense cap despesa addicional.
Cobertura total
Mà d'obra, materials i desplaçament, coberts.
Sense lligams
Et pots donar donar de baixa en qualsevol moment, sense cap penalització.
Assistència 24h
Truca'ns a qualsevol hora del dia, els 7 dies de la setmana.
Quines son els avantatges del servei?
Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.
Amb el servei d'I+Repair Mobility les avaries del punt de recàrrega del teu habitatge deixaran de ser un problema. Un tècnic qualificat es desplaçarà fins a casa teva per reparar les avaries elèctriques o electròniques del punt de recàrrega. Cobrim tots els costs de reparació (desplaçament, mà d'obra i peces) fins 300 € per any i sense límit anual d'intervencions.
Si punt de recàrrega no fos reparable per una causa justificada, recebràs una compensació de fins 300 € segons l’antiguitat del contracte.
Qualsevol client residencial. No és obligatori tenir contractat cap subministrament energètic amb Iberdrola Clientes.
Pots contractar-lo trucant-nos al 900 92 92 93, o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop. També el pots contractar des de la nostra app o web.
Les reparacions de punts de recàrrega seran ateses en menys de 48 hores laborables.
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana trucant al telèfon 900 92 33 33 o a través de la nostra app.
Sí, pots donar-te'n de baixa en qualsevol moment sense que comporti penalització; la baixa serà efectiva el dia que ho notifiquis a través de qualsevol dels canals d'Atenció al Client d'IBERDROLA.
Perquè podràs gaudir de cobertures addicionals no incloses en la garantia. La garantia del fabricant normalment només cobreix avaries mecàniques, mentre que amb aquest servei estaràs protegit davant de qualsevol avaria que suposi la reparació o substitució del cable mòbil a causa de robatori, intent de robatori o vandalisme.
S'estableix un període de carència de trenta (30) dies naturals des de la data d'entrada en vigor del contracte
No, la contractació d'aquests serveis no obliga a cap permanència en el servei
Consisteix en la tramesa al domicili del client d'un tècnic qualificat per a la reparació d'avaries mecàniques, electròniques i/o elèctriques internes del punt de recàrrega propietat del client. També s'inclou la reparació o substitució del cable de recàrrega mòbil, per motiu de robatori o intent de robatori i vandalisme.
No hi haurà límit anual d'intervencions de reparació, però s'estableix un límit anual de cost de reparació de 300 €.
Contacta'ns
Te les resolem en qualsevol dels nostres canals.
També et pot interessar...
i+ Help Mobility
La tranquil·litat que, davant qualsevol imprevist en la recàrrega del vehicle, estaràs cobert.
I+Pack Mobility
Si vols que res no et pari i estar sempre en moviment, amb aquest paquet el teu vehicle elèctric i punt de recàrrega estaran protegits davant de qualsevol imprevist.
T'ajudem?
Deixa'ns el teu telèfon i et truquem