Urgències elèctriques
Per als qui busquen la tranquil·litat de tenir-ho tot controlat, en poc temps. Perquè, si et quedes sense llum a l'habitatge, tindràs assistència en menys de 3 hores.
Vull contractar-loAviso Importante
Debido al temporal nuestros servicios de atención en domicilios de nuestros clientes se están viendo afectados. Se está trabajando en las zonas más afectadas, a pesar de las dificultades de acceso por el estado de las vías de comunicación. Se están priorizando las atenciones más urgentes y se están desplazando medios de otras zonas para ayudar a normalizar la situación lo antes posible. Les afecciones en los servicios se notarán tanto en las zonas directamente afectadas por el temporal como las zonas limítrofes. Rogamos compresión a nuestros clientes ante esta situación tan severa, ya que los servicios pueden sufrir retrasos en su prestación.
¿Per què és per a mi?
Perquè en cas de qualsevol urgència elèctrica a casa teva, serem allá en menys de 3 hores.
Assistència 24h
Truca'ns a qualsevol hora del dia, els 7 dies de la setmana.
Cobertura total
Mà d'obra, materials i desplaçament coberts.
Garantia
Garantia de 6 mesos de els treballs realitzats.
Immediatesa
Tres hores des que ens truques fins que comencem.
Tens alguna pregunta?
Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.
Amb el servei d'Urgències Elèctriques pots gaudir de la tranquil·litat de saber que, si falta energia elèctrica en el teu habitatge o en part d'aquest, atendrem l'avaria en menys de 3 hores. Cobrim tots els costos de la reparació (desplaçament, mà d'obra i peces) fins a 550 € a l'any i sense límits d'intervencions.
Qualsevol client residencial amb contracte energètic (electricitat i/o gas) amb Iberdrola Clientes.
Pots contractar-lo trucant-nos al 900 110 011 o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop. També pots contractar-ho des de la nostra Web.
La durada del contracte serà d'un (1) any, prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius, tret que el client comuniqui el contrari amb quinze (15) dies d'antelació a la finalització de cada període.
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana des de la nostra app o trucant al telèfon 900 22 45 22.
En menys de 24 hores, un tècnic acudirà al teu domicili per a atendre l'avaria. Totes les actuacions de reparació tindran una garantia mínima de sis mesos.
Et podràs donar de baixa en qualsevol moment sense cap mena de penalització.
Et truquem
Tens més preguntes?
Te les resolem en qualsevol dels nostres canals.
També et pot interessar...
T'ajudem?
Deixa'ns el teu telèfon i et truquem