alerta

Avis important

A causa del temporal que ha assotat València, s'estan veient alterats els serveis d'atenció al domicili que Iberdrola presta als seus clients a les àrees geogràfiques afectades. Estem treballant en les zones més perjudicades, malgrat les dificultats d'accés per l'estat de les vies de comunicació.

A més, estem prioritzant les atencions més urgents i s'estan desplaçant mitjans d'altres àrees per ajudar a normalitzar la situació al més aviat possible. Ateses aquestes circumstàncies, demanem als nostres clients la seva compressió pels possibles retards que pugui patir la prestació dels nostres serveis.

​​​​​​​

Seguretat

Els teus dades protegits

Mantingues fins a 10 dispositius fora de perill d'amenaces i fes còpies de seguretat de les teves dades.

Immediatesa

Sense esperes

En només tres hores des de la teva trucada atendrem les teves avaries elèctriques urgents.

Tranquil·litat

Ajuda i suport

Nosaltres ens encarreguem de tot: les teves reparacions, cobertes amb fins a 300 € a l'any.

 

*Impostos: IVA (21%) per a la Península i les Balears; per a les Canàries s’aplica l’IGIC (7%); i per a Ceuta i Melilla s’aplica l’IPSI (4%).

 

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents

Què és?

Amb el Pack Iberdrola la teva instal·lació elèctrica i els electrodomèstics de la cuina i la TV estaran coberts davant d'una avaria elèctrica i/o electrònica. Un tècnic qualificat es desplaçarà fins a la teva llar per solucionar-la. Cobrim tots els costos de reparació (desplaçament, mà d´obra i peces) fins a 550 € per a la instal·lació elèctrica i 300 € per electrodomèstic i any, i sense límits d´intervencions. Si l'electrodomèstic no fos reparable per alguna causa justificada, se't compensarà fins a 300 € per electrodomèstic en funció de l'antiguitat.

Desagregació de consums de la factura desglossats per categories i electrodomèstics. Consums desglossats d'electricitat estimats, amb un grau de precisió elevat, sobre la base del consum d'electricitat horari real del teu habitatge mesurat amb el comptador intel·ligent i un algoritme matemàtic. Evolució detallada de l'històric dels teus consums en € i kWh. Informe mensual amb resum de despeses i consums a l'APP i notificacions personalitzades.

També inclou el diagnòstic energètic cada quatre anys, en què un tècnic especialitzat analitzarà les dades i els hàbits de consum del teu habitatge i identificarà així totes les teves oportunitats d'estalvi.

A més, amb el servei de Bricolatge Elèctric, tindràs una intervenció anual d'un tècnic qualificat, incloent-hi els costos de desplaçament i fins a 3 hores de mà d'obra. Amb aquest servei pots canviar qualsevol mecanisme elèctric (endolls, interruptors...), làmpades o aplics, instal·lar electrodomèstics o fins i tot configurar equipament tecnològic com la teva nova Smart TV o la consola dels teus fills.

Amb l'assegurança Protecció de Pagaments Essencial les factures del contracte d'electricitat estaran assegurades en cas d'incapacitat temporal o hospitalització, incapacitat absoluta i permanent o defunció, fins a un màxim de 600 €. Les cobertures depenen de la teva edat i situació laboral segons s'indica al condicionat. En cas de sinistre, no heu de pagar res per les factures del contracte d'electricitat assegurat fins a esgotar l'import de la indemnització.

I ara, amb la Llar Digital, protegeix els teus dispositius contra virus i malware, estableix controls parentals, monitoritza les teves targetes bancàries i correus electrònics per detectar possibles vulnerabilitats, i obtingues informes de la teva presència a internet. A més, oferim suport tècnic integral 24/7 i assistència per a dispositius domòtics per optimitzar la teva connectivitat i garantir una experiència digital eficient.

Les categories en què es desglossa el teu consum energètic inclouen els següents electrodomèstics i/o dispositius:

  • Sempre encès: tots els dispositius i electrodomèstics en mode standby.
  • Cuinant: placa de cuina, fregidora, bullidor, microones, grill, forn, torradora.
  • Aire Acondicionat: unitat d'aire condicionat, ventilador.
  • Vehícle Elèctric: vehícle elèctrico.
  • Calefacció:calefacció central, caldera mixta, caldera elèctrica.
  • Entreteniment: equip d'àudio, ordenador, consola, descodificador TV, telèfon, TV, router Wi-Fi.
  • Rentadora i Rentaplats: rentadora, rentaplats i assecadora.
  • Il·luminació: llum fluorescent compacta, làmpada de descàrrega, LEDs, fluorescent, bombeta.
  • Altres electrodomèstics: alarma, carregador, assecador de cabells, planxa, detector de fums, aspiradora.
  • Frigorífic/Congelador: frigorífic, congelador, refrigerador per a vins.
  • Calefacció: escalfador d´immersió, dutxa, bomba d'aigua calenta, aigua calenta.

 

La desagregació de consums és el procés de desglossar el consum energètic del teu habitatge en diferents categories. Per calcular cadascun dels consums sobre el total, l'Assistent Smart utilitza un algoritme matemàtic que combina estadística, corba de consums dels usuaris i un perfil d'habitatge introduït pel client.

El consum de Sempre Encendido sol suposar entre un 20-25% del consum total de les llars i engloba els dispositius i electrodomèstics en mode standby.

A continuació et detallem alguns consells per a optimitzar aquest tipus de consum a més d'allargar la vida els dispositius de l'habitatge:

  • Analitzar el consum en repòs dels dispositius en el procés de compra. Els fabricants ofereixen aquesta informació al consumidor, de manera que podem incloure el consum en repòs en el procés de decisió del dispositiu.
  • Pots utilitzar regletes amb interruptor per tal que s'apaguin tots els aparells o carregadors.
  • Pots utilitzar temporitzadors, amb els quals pots aconseguir que els dispositius es desconnectin en determinats moments o quan no els facis servir, o perquè s'encenguin quan arribis a casa i no hagis de tenir-los encesos tota l'estona, la qual cosa optimitza el consum.
  • Utilitzar regletes especials amb eliminador de standby.

 

No, no és necessari que facis res.

Les dades que es mostren són les que han estat validades per la teva empresa Distribuïdora; per tant, fins que no rebem aquestes dades, no podrem processar-les. Normalment, aquest procés té una durada de 3 a 6 dies, per la qual cosa amb freqüència no es disposa d'informació dels dies justament anteriors a l'actual.

Contractació

Qualsevol client residencial. És obligatori tenir contractat el subministrament elèctric amb Iberdrola Clients.

Pots contractar-lo trucant-nos al 900 22 45 22 o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop.

També el pots contractar des de la nostra app o web.

La durada del contracte serà d'un (1) any, prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius, tret que el client comuniqui el contrari amb quinze (15) dies d'antelació a la finalització de cada període.

Assistència

Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana trucant al telèfon  900 22 45 22, i el servei de reparació d'electrodomèstics també el pots sol·licitar a través de la nostra APP.

Atendrem les avaries urgents de la teva instal·lació elèctrica en menys de 3 hores, la reparació d'electrodomèstics i el bricolatge en menys de 48 hores laborables i l'assessorament energètic en  10 dies laborables.

Hauràs de posar-te en contacte amb l'asseguradora MetLife per correu electrònic (siniestros-sp@metlife.es), al telèfon gratuït +34 900 201 040, en horari de 09.00 a 21.00 hores, o per Fax (+34 91 725 32 93). MetLife tramitarà el sinistre i comunicarà, si escau, la indemnització a Iberdrola perquè la traslladi al contracte d'electricitat o gas assegurat.

A més, en tractar-se d'un Pack de serveis (Protecció Electrodomèstics 10, Urgències Elèctriques, Assistent Smart, Protecció de Pagaments i Llar Digital), el Client podrà donar-se de baixa en qualsevol moment d'un dels serveis que componen el Pack, i en aquest cas, només es mantindrà vigent el servei seleccionat.