Seguretat

Protegeix el teu món digital

Des del PC fins al telèfon intel·ligent: navega amb seguretat gràcies al nostre potent antivirus.

Sense horaris

Atenció 24/7

Des de suport a dispositius domòtics fins a la connectivitat més òptima per garantir un entorn digital eficient.

Tranquil·litat

Protegeix els teus dades

Mantingues la teva informació fora de perill amb el nostre monitoratge constant de correus electrònics.

 
Icono PDF Condicions Particulars

*Impostos: IVA (21%) per a la Península i les Balears; per a les Canàries s’aplica l’IGIC (7%); i per a Ceuta i Melilla s’aplica l’IPSI (4%).

 

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents

Què és?

El servei de Llar Digital és una solució integral que ofereix serveis de ciberseguretat, control parental, protecció d'identitat, suport tècnic, optimització de dispositius i molt més, per garantir la seguretat i la comoditat a la teva llar connectada.

El servei de ciberseguretat inclou un potent antivirus per a fins a 5 dispositius, protecció contra programari maliciós, monitoratge de targetes bancàries a la recerca de possibles fraus i supervisió de correus electrònics per identificar possibles amenaces.

El control parental et permet establir límits i restriccions en l'ús de dispositius mòbils dels teus fills, limitant l'accés a certs llocs web, establint horaris d'ús i permetent la geolocalització en cas necessari.

La protecció d'identitat fa un monitoratge dels teus correus electrònics i targetes bancàries i t'alerta en cas que la teva informació personal pugui estar en risc, la qual coda et brinda tranquil·litat i seguretat en línia.

Sí, el servei de Llar Digital t'ofereix la possibilitat de fer còpies de seguretat de fins a 10 GB de dades importants al núvol, amb la qual cosa garantiràs que els teus arxius estiguin segurs en cas de pèrdua o fallades als dispositius.

El suport tècnic integral està disponible les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, per resoldre qualsevol incidència o dubte relacionat amb la seguretat i l'ús dels teus dispositius, així com per ajudar-te en la configuració i la utilització de les eines de seguretat.

L'optimització de dispositius i connectivitat et permet comprovar i millorar el rendiment dels teus dispositius, perquè el funcionament sigui més eficient i sense problemes de connexió en el teu entorn digital.

Malauradament, no és possible registrar-se a Llar Digital sense un codi d'activació. El codi d'activació és necessari per verificar la teva identitat i assegurar que només les persones autoritzades puguin accedir als serveis de Llar Digital. El codi d'activació s'envia a través de correu electrònic després de la contractació del servei. És important que segueixis les instruccions proporcionades i activis el teu compte utilitzant el codi d'activació per poder fer ús dels serveis disponibles. Si no has rebut un codi d'activació podràs tornar a sol·licitar-lo trucant al telèfon 900 225 235.

Contractació

Qualsevol client residencial. És obligatori tenir contractat el subministrament elèctric amb Iberdrola Clients.

Pots contractar-lo trucant-nos al 900 22 45 22 o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop.

La durada del contracte és d'un (1) any, prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius, tret que el client comuniqui el contrari amb quinze (15) dies d'antelació a la finalització de cada període.

Te'n podràs donar de baixa en qualsevol moment sense cap mena de penalització.

Assistència

El suport tècnic integral està disponible les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, per resoldre qualsevol incidència o dubte relacionat amb la seguretat i l'ús dels teus dispositius, així com per ajudar-te en la configuració i la utilització de les eines de seguretat.

Si no es pot resoldre la incidència de manera remota, el nostre servei inclou 2 visites d'assistència experta a domicili a l'any a l'adreça del teu contracte. El nostre equip tècnic es desplaçarà fins a casa teva per brindar-te el suport necessari i solucionar la incidència.