¿Per què és per a mi?

Quant pagaré amb aquest Pla?

Preguntes freqüents sobre el Pla Hivern

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.

Sí, per a contractació del Pla Estiu, el titular haurà de disposar d'un altre punt de subministrament d'electricitat contractat amb Iberdrola Clients, S.A.U., amb una oferta diferent del Pla Estiu o el Pla Hivern.

Sí, tots els Plans a Mida són verds. Energia 100 % renovable certificada amb Garantia d’Origen per reduir les emissions de CO2 i ajudar a conservar l’entorn. Aquesta certificació la fem a través de la Comissió Nacional de Mercats i la Competència (CNMC), que és qui corrobora que l’energia subministrada als clients de Plans a la Teva Mida sigui 100 % renovable.

Iberdrola es compromet a mantenir els teus preus fixos a 5 anys sense compromís de permanència. Iberdrola únicament et repercutirà l'IPC i se t'actualitzaran els conceptes regulats a l'alça o a la baixa en cas que hi hagi modificacions. Recorda, a més, que els Plans a la teva Mida són completament flexibles i et pots canviar a un altre pla quan vulguis, tret d'un Pla Estiu a un Pla Hivern o viceversa.

Exactament, la Factura Electrònica és un dels beneficis dels Plans a Mida. La factura electrònica és ràpida, segura (té plena validesa legal), còmoda, ecològica i, a més, no té cap cost per a vostè.

Tots els Plans a Mida excepte el Pla Estable i el Pla 3 Períodes exigeixen tenir un comptador intel·ligent integrat efectivament en el sistema, és a dir, que siguem capaços de rebre en remot el consum horari per facturar més barates aquelles hores en què teniu un preu promocionat.

Controla el teu Pla Hivern amb la nostra app