Pla Exclusiu

¿Per què és per a mi?

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents

Sí, pots canviar les teves 8 hores de cada dia de la setmana, agrupades, o no, en temps real des de l'App o des de la web d'Iberdrola Clients.

Sí, tots els Plans a la Teva Mida són verds. Energia 100 % renovable certificada amb Garantia d’Origen per reduir les emissions de CO2 i ajudar a conservar l’entorn. Aquesta certificació la fem a través de la Comissió Nacional de Mercats i la Competència (CNMC), que és qui corrobora que l’energia subministrada als clients de Plans a la Teva Mida sigui 100 % renovable.

Iberdrola ens comprometem a mantenir el teu preu fix a 5 anys sense compromís de permanència. Iberdrola només et repercutirà l'IPC i se t'actualitzaran els conceptes regulats al l'alça o a la baixa en cas que hi hagi modificacions. Recorda, a més, que els Plans a la Teva Mida són completament flexibles i et pots canviar a un altre Pla quan vulguis, tret d'un Pla Estiu a un Pla Hivern o viceversa.

Exactament, la Factura Electrònica és un dels beneficis dels Plans a Mida. La factura electrònica és ràpida, segura (té plena validesa legal), còmoda, ecològica i, a més, no té cap cost per a vostè.

Controla el teu Pla Exclusiu amb la nostra app