BASES LEGALS DE LA PROMOCIÓ “IBERDROLA - EL CLUB CARREFOUR”
PRIMERA: OBJECTE.
Mitjançant les bases que es relacionen a continuació, l'entitat mercantil IBERDROLA CLIENTES, SAU, societat amb domicili fiscal a Madrid, Carrer Tomás Redondo, 1 i amb domicili social a Bilbao, Pl. Euskadi, 5 i amb CIF número A-95758389 (d'ara endavant, IBERDROLA), estableix les normes reguladores de la promoció “IBERDROLA-EL CLUB CARREFOUR” (d'ara endavant, la “Promoció”).
Atenent aquestes bases, durant el període de vigència de la Promoció, els socis del Club Carrefour, del qual CENTROS COMERCIALES CARREFOUR, SA (d'ara endavant referida com a “Carrefour”) és responsable i que constitueix un element de fidelització de les societats del grup Carrefour a Espanya (d'ara endavant, “El Club Carrefour” o , simplement, “Club”), que formalitzin o tinguin formalitzat un Contracte de Subministrament d'Electricitat o Gas, amb Productes i Serveis d'IBERDROLA o sense (d'ara endavant, indicats de manera individual o conjunta com el “Producte”), podran acumular un 5% de les factures dels seus contractes d'Electricitat o Gas, després de descomptes i abans d'impostos, en el seu XecEstalvi Carrefour, sempre que compleixin amb els requisits exigits pel Club Carrefour i els previstos en aquestes bases.
SEGONA: REQUISITS.
Per poder participar en aquesta Promoció el client ha de complir amb els requisits següents:
- Ser el titular i usuari final de l'energia del contracte de Iberdrola Clientes, SAU, sobre el qual sol·licita l'activació de la Promoció i tenir activada la factura electrònica.
- Ser membre d'El Club Carrefour.
- Haver comunicat a IBERDROLA, pels mitjans posats a la seva disposició en cada moment per IBERDROLA, la seva dada d'afiliació a El Club Carrefour, associat a aquest contracte.
- Permetre a IBERDROLA cedir a Carrefour les dades necessàries per al còmput de les quantitats acumulades.
- Estar al corrent de pagament de les factures emeses per IBERDROLA en el contracte sobre el qual activa la Promoció.
- Que destini l'energia a ús domèstic. És adir, que no sigui per a una activitat professional o per incorporar-la a una activitat productiva.
- Qualssevol altres requisits que s'afegeixin a les bases de la Promoció en cada moment.
Queden exclosos de la Promoció els contractes amb tarifa d'empleat d'IBERDROLA.
TERCERA: ÀMBIT TERRITORIAL DE LA PROMOCIÓ.
La Promoció serà vàlida a Espanya.
QUARTA: ABAST.
L'acumulació del 5% s'aplicarà a contractes d'electricitat (potència < = 15 kW) o gas tarifes T1 i T2 (consum < = 50.000 kWh).
Caldrà que el client activi la Promoció per a cada contracte individualment.
Per calcular el 5% del Producte que s'acumula a la targeta del Club dels beneficiaris de la Promoció, computarà únicament la Potència Facturada i Energia Facturada en el cas d'electricitat, el Terme Fix mensual i Energia Facturada en el cas del gas, així com el preu de PMG (Pack Manteniment de Gas), SMG (Servei de Manteniment de Gas), PG (Protecció Gas), AG (Assistència Gas), PEH (Protecció Elèctrica per a Llars)/PEH +, SPP (Servei de Protecció de Pagaments)/SPP+, UUEE (Urgències Elèctriques), PCL (Protecció Climatització) i SPE/SPE10 (Servei de Protecció Electrodomèstics 10). Tot i això, descomptats els impostos i descomptes addicionals per altres promocions.
Per al còmput del 5% es tindran en compte únicament els conceptes esmentats expressament amb anterioritat. A títol enunciatiu, però no limitatiu, s'exclou Energy Wallet, el lloguer d'equips de mesura, els drets de connexió, els drets d'accés, el suplement territorial, Productes Smart, Netatmo, Mirubee, Il·luminació, recàrrega pública, AECC, interès de demora, energia reactiva, quota pla d'ajornament de pagaments, qualsevol instal·lació vinculada a l'adquisició de productes IBERDROLA i qualssevol altres conceptes regulats aplicables en cada moment.
El saldo resultant d'aplicar el 5% als conceptes anteriors per a la seva incorporació al XecEstalvi podrà ser positiu o negatiu (factures de regularització, factures rectificades, promocions, entre d'altres), depenent dels conceptes anteriors. Els saldos negatius es compensaran amb els saldos positius futurs que en resultin. La periodicitat d'aquestes regularitzacions podrà no coincidir amb la del XecEstalvi.
En el cas que el client hagi contractat Quota Fixa el 5% aplicarà sobre l'import real a facturar segons els conceptes definits en aquestes bases i no sobre la quota fixa, per evitar regularitzacions posteriors.
La Promoció no s'aplica a contractes amb canvi de titular, llevat que el nou titular sigui soci del Club Carrefour i activi la promoció per a aquest contracte.
La Promoció deixarà d'aplicar-se igualment per aquells contractes que perdin els requisits descrits en aquestes bases (canvis a una tarifa de gas T3, ús de l'energia amb destinació professional, entre d'altres).
CINQUENA: LÍMIT D'ACUMULACIÓ PER CONTRACTE I ANY.
Es defineix un "Límit d'Acumulació" anual de 75 € per contracte, que s'aplica des de l'activació de la Promoció i en les anualitats successives.
SISENA: MECÀNICA PROMOCIONAL.
La mecànica de la promoció és la següent:
L'activació de la Promoció l'ha de fer el client per a cada contracte individualment a través de https:// www.iberdrola.es/informacion/carrefour Per facilitar la mecànica, als clients que contractin el Producte als centres de Carrefour, rebran una comunicació amb un enllaç per activar la Promoció, si vol.
L'acumulació quedarà condicionada al fet que el client hagi pagat del tot la factura. El moment en què aquesta acumulació sigui efectiva dependrà de Carrefour. En el cas que el client no estigui al corrent de pagament d'alguna factura, IBERDROLA podrà suspendre el dret del client a rebre l'acumulació. La verificació del deute la farà IBERDROLA semestralment, per la qual cosa, si el client ja no tingués factures pendents de pagament, es procedirà a transferir la totalitat de l'import suspès pendent d'acumular en aquell moment.
Les condicions d'aquesta Promoció només resulten aplicables a les factures que s'emetin amb posterioritat a l'activació de la Promoció per part del Client per a cada contracte.
El soci del Club Carrefour podrà fer ús del XecEstalvi en el temps i la forma establerts a les Condicions Generals del Club Carrefour, que es podran consultar a www.carrefour.es
El Client que no estigui d'acord amb el saldo acumulat, haurà de comunicar la seva discrepància a IBERDROLA en un termini màxim de sis mesos, perquè IBERDROLA verifiqui si es tracta d'un error i, si és imputable a IBERDROLA o a Carrefour, i en el primer cas procedir a esmenar-lo.
El saldo acumulat al XecEstalvi Carrefour en virtut d'aquesta Promoció queda subjecte a aquestes bases i no serà possible substituir-lo per diners en metàl·lic. El saldo acumulat no serà susceptible de canvi, alteració o compensació a petició del client. Si el participant el rebutja o no en fa ús, no se li oferirà cap obsequi alternatiu i serà personal i intransferible.
IBERDROLA podrà demanar confirmació de l'adhesió a la Promoció per part del client en un moment posterior a la data inicial d'activació.
La Promoció té caràcter gratuït.
IBERDROLA no es responsabilitza que el saldo acumulat de la Promoció no s'acumuli en el XecEstalvi Carrefour per causes alienes a IBERDROLA, en aquest cas, haurà d'adreçar les seves reclamacions al Servei d'Atenció al Client de Carrefour.
SETENA: VIGÈNCIA DE LA PROMOCIÓ I MODIFICACIÓ DE LES CONDICIONS DE LA PROMOCIÓ.
IBERDROLA es reserva el dret a finalitzar aquesta Promoció en qualsevol moment, la qual cosa es publicarà en el mateix lloc en què està publicada la Promoció, sens perjudici que es puguin fer servir els saldos acumulats i transferits al XecEstalvi amb posterioritat a la finalització de la promoció, d'acord amb les condicions del XecEstalvi establertes per Carrefour en cada moment.
IBERDROLA podrà modificar aquestes bases, les quals es publicaran amb almenys 15 dies d'anticipació a la data d'efecte, en el mateix lloc en què està publicada la Promoció, així com establir condicions diferents pel que fa al saldo que s'acumularà per afavorir la promoció d'altres productes o certs col·lectius de clients, que resultin d'aplicació en cada moment.
VUITENA: CONSIDERACIONS GENERALS.
El fet de participar en la Promoció significa que s'accepten aquestes bases. Així, la manifestació en el sentit de no acceptar-les comporta l'exclusió del participant i per tant, IBERDROLA quedarà alliberada del deure de complir l'obligació que hi hagi contret en relació amb aquesta Promoció.
En cas de frau o d'una altra mecànica que no respecti aquestes normes o la bona fe o les condicions generales de El Club Carrefour, IBERDROLA es reserva el dret de denegar el lliurament del benefici de la Promoció.
IBERDROLA no es responsabilitza de les possibles pèrdues, deterioraments, robatoris, retards o qualsevol circumstància imputable a tercers que puguin afectar el desenvolupament o participació en aquesta Promoció.
NOVENA: PROTECCIÓ DE DADES.
Als efectes del que disposa la normativa vigent relativa a la protecció de dades de caràcter personal, la participació dels interessats en la promoció i l’acceptació de les condicions de privacitat i les bases legals associades suposa el consentiment dels participants per al tractament de les seves dades amb la finalitat de la gestió de la Promoció. En aquest sentit, l'informem que per dur a terme aquesta gestió caldrà facilitar a Carrefour els imports corresponents a la seva acumulació al XecEstalvi de la Targeta El Club Carrefour, resultants de la seva facturació amb IBERDROLA, d'acord amb el que es descriu en aquestes bases legals.
IBERDROLA farà servir les dades de contacte facilitades pel client per enviar-li informació sobre els diferents avantatges dels quals, pel fet de ser client d'IBERDROLA i soci del Club Carrefour, pot gaudir en cada moment.
Tercers prestadors de serveis podran accedir a les dades amb la finalitat de gestionar la promoció.
Les dades personals proporcionades per l'usuari per a la contractació de productes i serveis les tractarà IBERDROLA durant el temps en què la relació contractual amb el client romangui vigent, la qual comença en el moment de la formalització del contracte o contractes i acaba, independentment del període de subministrament, una vegada es compleixen totes les obligacions contractuals recíproques i, com a mínim, durant un termini de 3 anys posteriors a la baixa dels subministraments, en compliment de la legislació aplicable.
Si l'usuari ho ha consentit, se'n poden tractar les dades per a finalitats de comunicacions comercials, durant un termini de 2 anys posteriors a la finalització dels seus contractes o posteriors a la baixa de l'usuari que no tingui contractes vigents amb IBERDROLA.
Finalment, IBERDROLA informa de que podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició i limitació al tractament de les vostres dades personals mitjançant un escrit adreçat a IBERDROLA CLIENTES, SAU.- Att. Responsable Protección de Datos, Apartado de correos n.° 1732, 28080 Madrid; o a través de qualsevol dels canals d'IBERDROLA: Telèfon d'Atenció al Client 900 225 235; correu electrònic: protecciondatos.comercial@iberdrola.es; ‘Mi Área Cliente’ a www.iberdrola.es, i també en qualsevol dels Punts d’Atenció, amb indicació de les dades identificatives, l’adreça postal o l’adreça electrònica de contacte, els motius de la sol·licitud y la documentació justificativa, per a la qual cosa haureu d’aportar un document que acrediti la vostra identitat, amb la indicació “IBERDROLA- EL CLUB CARREFOUR”.
En cas que el participant no obtingui la resposta o la satisfacció esperades, IBERDROLA l’informa del seu dret a interposar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, amb domicili al c/ Jorge Juan núm. 6, 28001 Madrid, o a través d’Internet a l’adreça: https://www.aepd.es/
DESENA: DIPÒSIT DE LES BASES.
A més de la seva publicació per IBERDROLA, les bases de la Promoció queden dipositades davant de Notari i a disposició de qualsevol interessat.
ONZENA: JURISDICCIÓ.
Les bases d'aquesta promoció i la seva possible interpretació quedaran subjectes al Dret espanyol i als Jutjats i tribunals espanyols que en resultin competents.
Madrid, 1 de desembre 2020