Assistència Gas
Per als qui li donen la importància que mereix al caliu de la llar. Atenem les avaries en menys de 24 hores, qualsevol dia de l'any. Per només 5,95€/mes (7,20€/mes Impostos inclosos).*
Vols contractar?
Truca'ns al 900 92 92 93
o deixa’ns el número de telèfon i et truquem
Aviso Importante
Debido al temporal nuestros servicios de atención en domicilios de nuestros clientes se están viendo afectados. Se está trabajando en las zonas más afectadas, a pesar de las dificultades de acceso por el estado de las vías de comunicación. Se están priorizando las atenciones más urgentes y se están desplazando medios de otras zonas para ayudar a normalizar la situación lo antes posible. Les afecciones en los servicios se notarán tanto en las zonas directamente afectadas por el temporal como las zonas limítrofes. Rogamos compresión a nuestros clientes ante esta situación tan severa, ya que los servicios pueden sufrir retrasos en su prestación.
¿Per què és per a mi?
Perquè repararem les avaries de la caldera o l'escalfador, la instal·lació de gas i la calefacció, perquè continuïs gaudint de la calor de la teva llar.
Professionalitat
Servei tècnic professional, no vinculat a cap marca.
Comiditat
Ens encarreguem de tot perquè et puguis relaxar.
Gestió via app
Sol·licita les teves reparacions a través de la nostra app.
Tranquil·litat
Assistència en menys de 24 hores, els 365 dies de l'any.
Qué inclou?
Assistència Gas
Per només 5,95€/mes (7,20€/mes impostos inclosos)*, tindràs ...
3h de mà d'obra
Els nostres professionals repararan l'avaria en un temps rècord.
Fins 50€ en materials
Farem servir tot el que calgui perquè quedi com a nou.
Desplaçament gratuït
No et preocupis per les despeses extres.
*Preu amb impostos inclosos. Inclou: impostos indirects: l'IVA (21%) per a península i
Balears. Per a Canàries s'aplica el'IGIC (7%) i per a Ceuta i Melilla s'aplica l'IPSI (4%).
Tens alguna pregunta?
Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.
Amb el servei Assistència Gas, atendrem en menys de 24 hores avaries relacionades amb la teva instal·lació de gas, caldera o escalfador i la calefacció, incloent també els radiadors.
A més, en vista de qualsevol avaria, gaudiràs d'un descompte de fins a 3 hores de mà d'obra, 50 € en materials i desplaçament gratuït.
Qualsevol client residencial amb subministrament de gas RL1, RL2 i RL3 que disposi d'una caldera inferior a 70 kW i tingui un contracte de gas amb Iberdrola Clients.
Pots contractar-lo trucant-nos al 900 11 00 11 o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop.
La durada del contracte serà d'un (1) any, prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius, tret que el client comuniqui el contrari amb quinze (15) dies d'antelació a la finalització de cada període.
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana des de la nostra app o trucant al telèfon 900 22 45 22.
En menys de 24 hores, un tècnic acudirà al teu domicili per a atendre l'avaria. Totes les actuacions de reparació tindran una garantia mínima de sis mesos.
Et recordem que aquest servei no inclou la revisió de manteniment, però si desitges un servei que l'inclogui, pots contractar-lo aquí.
Segons el Reglament de les Instal·lacions Tèrmiques en els Edificis (RITE), l'usuari de l'aparell és el responsable de mantenir la instal·lació en condicions adequades i de realitzar una revisió, cada dos anys, en aparells de gas de fins a 70 kW. Aquests aparells són els que salen estar a les instal·lacions residencials
Amb el paquet de Manteniment Gas, et pots despreocupar, ja que som nosaltres els que et trucarem per a realitzar la revisió de manteniment.
Tens més preguntes?
Te les resolem en qualsevol dels nostres canals.
Aviso Importante
Debido al temporal nuestros servicios de atención en domicilios de nuestros clientes se están viendo afectados. Se está trabajando en las zonas más afectadas, a pesar de las dificultades de acceso por el estado de las vías de comunicación. Se están priorizando las atenciones más urgentes y se están desplazando medios de otras zonas para ayudar a normalizar la situación lo antes posible. Les afecciones en los servicios se notarán tanto en las zonas directamente afectadas por el temporal como las zonas limítrofes. Rogamos compresión a nuestros clientes ante esta situación tan severa, ya que los servicios pueden sufrir retrasos en su prestación.