Smart Mobility
Un nou punt de subministrament per a la mobilitat elèctrica
Cada vegada hi ha més persones interessades per la mobilitat elèctrica, però tenen els seus dubtes. Amb Smart Mobility s'han acabat els dubtes. Et portem el punt de recàrrega al teu pàrquing i t'oferim una solució clau a la mà perquè no et preocupis de res.
-
Recàrrega amb Nou
SubministramentRecàrrega amb Nou Subministrament
-
Avantatges per a usuaris
Avantatges per a usuaris
-
Avantatges per a la
comunitat o pàrquingAvantatges per a la comunitat o pàrquing
Què t'oferim?
Si el garatge de la teva comunitat o el teu pàrquing de residents necessita una nova connexió de servei, nosaltres ho gestionarem i durem a terme la instal·lació elèctrica de la xarxa troncal.
També ens encarregarem de la instal·lació i el manteniment de cada punt de recàrrega, sense cap cost per al pàrquing. Cada usuari haurà de pagar directament a Iberdrola pel cost de les recàrregues segons la tarifa que triï.
Et podràs beneficiar de...
- Instal·larem els punts de recàrrega a les places que sol·liciti cada usuari, connectats a la xarxa troncal, i seran d'ús exclusiu per a cada usuari. Així, podràs bloquejar i desbloquejar el teu equip amb una targeta RFID.
- Farem instal·lacions elèctriques monofàsiques de 7,4 kW, garantint a cada usuari una potència mínima de recàrrega de 2,3 kW.
Podreu triar entre dues tarifes:
(més de 2.000 km al mes), és per a tu.
*L’IVA (21 %) per a la Península i les Balears. Per a les Canàries s’aplica l’IGIC (7%) i per a Ceuta i Melilla s’aplica l’IPSI (4%).
Et podràs beneficiar de...
No hauràs de preocupar-te per res, perquè nosaltres ens n'ocupem:
- Gestionem l'alta d'un nou de subministrament independent i exclusiu per a la recàrrega de vehicles.
- Ens encarreguem de la instal·lació de punts de recàrrega, el manteniment dels equips i la reparació d'avaries. Sense cost per al pàrquing
- Facturem directament als usuaris de la recàrrega pel servei.
Tens alguna pregunta?
Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.
El contracte el realitza l'usuari de la plaça directament amb Iberdrola. Iberdrola realitzarà el cobrament de cadascun dels termes acordats per a la seva recàrrega elèctrica i no haurà de realitzar el pagament a cap altra entitat.
L'impagament d'altres usuaris no afectarà ni al subministrament ni a les quotes de la resta d'usuaris. La connectivitat dels equips permeten que Iberdrola controla i, en el pitjor cas, el cessi el subministrament de manera individualitzada.
Iberdrola exigeix un compromís de permanència de 5 anys per als usuaris per tal de garantir la recuperació dels costos incorreguts en la instal·lació, que es posa en servei i manteniment dels equips.
En cas de baixa prematura se sol·licitaran les quotes pendents fins que finalitzi el compromís de permanència (5 anys).
Si l'usuari canviés de domicili i de garatge, podria mantenir els avantatges d'aquest contracte en el nou garatge?
L'accés al punt de recàrrega es realitza de manera individual utilitzant les Targetes RFID que Iberdrola li facilita al client. A més, Iberdrola facilitarà a l'usuari la informació de les seves recàrregues. D'aquesta forma, podrà identificar-se si s'hagués-hi produït algun tipus d'ús fraudulent.
Iberdrola realitzarà promocions i ofertes especials per a la promoció i l'impuls del vehicle elèctric.
No serà necessari. Iberdrola permet, sempre que es pagui la potència mínima, disposar de fins a 7,4 kW de potència en funció del coeficient de simultaneïtat. L'usuari podrà recarregar sempre a 2,3 kW de potència i, en funció de quants vehicles estiguin connectats al sistema de recàrrega de manera conjunta, fins a un màxim de 7,4 kW.
Sí, encara que es desincentiva la recàrrega fora de l'horari nocturn, ja que existeix una tarifa menys econòmica en aquest horari.
S'analitzaran de forma individual les sol·licituds de recàrrega trifàsica per a comprovar la seva viabilitat i tindran uns costos addicionals, a causa de les modificacions que serien necessàries en la xarxa troncal i al fet que coparien una major potència en detriment de la resta d'usuaris. A més, es limitarà el nombre total de punts de recàrrega a instal·lar.
Per descomptat, Iberdrola disposa d'agents dedicats exclusivament a les solucions de recàrrega que assessoraran als usuaris, ja sigui per telèfon o per correu electrònic.
Et truquem
Tens més preguntes?
Truca’ns gratis al 900