Compromesos amb les persones grans
El teu benestar és la nostra prioritat, així com l'atenció propera, accessible i personalitzada.
Ens adaptem a les teves necessitats
Atenció
Disposem d'una àmplia xarxa de punts d'atenció accessibles i sense esperes.
Inclusió
Fomentem una comunicació clara i inclusiva amb canals adaptats.
Seguretat
Facilitem l'accés a la tecnologia i promovem la seva seguretat i benestar diari.
El nostre compromís
Atenció personalitzada
-
Impulsem la formació
Treballem perquè els nostres col·laboradors disposin de la formació específica que garanteixi que donem la millor atenció als nostres clients grans.
-
Facilitem les teves gestions amb la nostra xarxa de punts d'atenció
Per això, ens comprometem a oferir-te la xarxa de punts d'atenció més extensa del sector. A més, impulsem l'ús de la cita prèvia perquè la teva experiència sigui encara més àgil.
Comunicació
-
T'escoltem
Ens comprometem a conèixer les teves necessitats i expectatives per adaptar-nos al que realment necessites i oferir-te el millor servei.
-
Millorem la nostra comunicació
Hem desenvolupat una guia de llenguatge clar Iberdrola i un canal adaptat a persones amb dificultats auditives.
Tranquil·litat i seguretat
-
T'ajudem amb el pagament dels teus subministraments
Oferim tarifes dissenyades per a persones grans i la modalitat de pagament Quota Fixa, entre altres avantatges.
-
Facilitem l'accés a la tecnologia
Disposem de vídeos tutorials i bots de conversa, que et guiaran pas a pas perquè utilitzar els canals digitals sigui cada vegada més fàcil.
-
Prioritzem la teva seguretat
T'assessorem per prevenir possibles fraus en els canals digitals i t'ajudem amb l'ús dels teus dispositius en el dia a dia.