Si ets un client afectat per la DANA, som a la teva disposició al nostre telèfon gratuït per informar-te sobre com podem ajudar-te en aquests moments.

Ajudes disponibles per a tu

T'expliquem les ajudes i t'informem de les mesures que estableixen el RDL 6/2024 i el RDL 7/2024 per als afectats per la DANA.

Sobre les teves factures

Ajornem el cobraments de les teves factures

Pots sol·licitarno-nos l’ajornament de les teves factures fins el 31/12/2025. Abonaràs les factures emeses en aquest període a partir de l'01/01/2026, de manera fraccionada en 6 mesos per a llum, i en 12 mesos per a gas.

Sobre el teu subministrament

Garantim el subministrament

Als municipis afectats per la DANA no es tallarà el subministrament d'electricitat i/o gas natural en habitatge habitual, excepte per motius de seguretat.

Simplifiquem les modificacions que necessitis fer en els teus contractes

Pots canviar el teu contracte de Llum o Gas fins el 31/12/2025 gratuïtament. Aquesta mesura inclou la possibilitat de canviar a qualsevol pla personalitzat d'Iberdrola, o de modificar la teva potència, sense superar la potència original, per adaptar-nos millor a les teves noves necessitats de consum.

Sobre el teu contracte

Facilitem la suspensió temporal dels teus contractes si ho necessites

Pots sol·licitar la suspensió temporal dels teus contractes de Llum o Gas fins el 31/12/2025. Aquesta suspensió no té cost per a tu, ni en el moment de sol·licitar-la ni en el reenganxament, d'acord amb el RDL.

Ampliem el període de desistiment

Podràs exercir el teu dret de desistiment fins al 31/01/2025 per a contractes signats des del 29/10/2024.