En què et
podem ajudar?

Truca'ns

Vols trucarnos?

Els nostres agents t'atendran amb molt de gust les 24 hores del dia.

Per facilitar el procés, recorda tenir a mà una factura d'Iberdrola i el DNI del titular del contracte.

Telèfon d'Atenció al Client
: 900 225 235
94 646 01 25
91 919 52 73

Asistencia técnica
900 224 522
94 646 29 31
91 919 52 74

Com col·laborar amb Iberdrola

Vols unir-te al Canal Col·laborador Comercial?

Si ets soci comercial d'Iberdrola, podràs gaudir d'avantatges com aquests:

Diversifica el teu negoci

Augmentaràs els teus ingressos amb retribucions per cada contracte de gas o llum que subscriguis.

Col·laborador acreditat

Se't cedirà l'ús de la marca en uniformes, cotxes, botigues, oficines...

Accès a Serveis

Podràs accedir a notícies sobre l'actualitat del sector, cursos, subscripció a butlletins...

Fes-te'n col·laborador

Reclamacions

Reclamacions

Si vols fer-nos arribar una reclamació o consultar-ne l'estat, tens a la teva disposició els canals següents

Sol·licitud reclamació

Consultar l'estat de la reclamació

Punts d’atenció

Telèfon d'atenció al client

900 225 235

24 hores

Correu electrònic

Mitjançant escrit

Departament de Reclamacions

Apartat de Correus

61090 - 28080 Madrid

Directrius de reclamacions

Directrius de Gestió de Queixes i Reclamacions de Clients

El nostre compromís amb el client es fa palès en les nostres directrius de gestió de les seves reclamacions:

Directrius de reclamacions

Tota reclamació rebuda és registrada en els nostres sistemes informàtics i el client pot requerir-ne informació a qualsevol dels canals indicats. El procés que seguirà la reclamació és:

Oberta
La reclamació es registra en el nostre sistema i està llesta per començar a gestionar-se.

En tràmit
S'està treballant en la reclamació. En algunes ocasions, caldrà demanar-li més dades o documentació, o ens haurem de posar en contacte amb la seva empresa distribuïdora o amb el proveïdor del servei per poder-la gestionar.

Tancada
La reclamació ja està resolta. La comunicació del resultat ja s'ha enviat.

IBERDROLA CLIENTES, SAU es compromet a contestar tota reclamació en el termini més breu possible, que no serà superior a un mes des de la data de recepció d'aquesta en el nostre centre d'atenció de reclamacions. Aquesta contestació té per objecte informar el client de les accions que s'han pres o que es prendran per solucionar la incidència objecte de la reclamació. La contestació no implica necessàriament la solució de la incidència, ja que en moltes ocasions pot requerir accions en les quals el temps superi el fixat per a la contestació.

A més, estem adherits al sistema arbitral; podrà veure'n tota la informació aquí

Per a contractacions en línia, està disponible la plataforma europea RLL

 

S'ha produït un error

Ho sentim, hi ha hagut un error en el processament de la reclamació.

Intenti-ho més tard o posi's en contacte amb l'administrador de la pàgina.

Punts d’Atenció al Client

Fes-nos una visita

Descobreix quin punt d’Atenció al Client tens més a la vora de casa o del treball. Només cal que ens indiquis la teva localitat o codi postal.

Documents d'interès

Gestions freqüents

Aquí pots trobar els formularis sobre les gestions més freqüents perquè puguis fer-les de manera fàcil i ràpida.

Dret de desistiment

Dret de desistiment

Com a consumidor i usuari teniu dret a desistir del present contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació. El termini de desistiment expirarà al cap de 14 dies naturals des del dia de la subscripció del contracte.
En cas que desistiu del contracte, el subministrament no serà interromput, sinó que es restablirà el contracte que tinguéssiu subscrit amb el vostre comercialitzador anterior en aquest punt de subministrament, sempre que fóssiu el titular d'aquest contracte. Si no sou el titular de l'anterior contracte el subministrament, us atendrà la comercialitzadora de referència corresponent.
Si el subministrament s'activa abans que hàgiu exercit del dret de desistiment, si així ho haguéssiu consentit en el Contracte, se us facturarà el preu de l'energia efectivament consumida fins que es produeixi el canvi al comercialitzador que correspongui, sense que això us suposi cap cost addicional ni penalització.
En cas que s'hagin produït actuacions de camp derivades del Contracte (alta de subministrament, modificació de potència, etc.) els imports que siguin aplicats per l'empresa distribuïdora se us facturaran juntament amb l'energia consumida, si escau.
Per exercir el dret de desistiment, haureu de notificar la vostra decisió de desistir del contracte a IBERDROLA CLIENTES, S.A.U. amb domicili a Plaça Euskadi 5, 48009 BILBAO, telèfon 900 225 235, Fax 944 663 433 i adreça de correu electrònic desistimiento@iberdrola.es, mitjançant una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal, fax o correu electrònic).
Podreu utilitzar el model de formulari de desistiment que figura a continuació, encara que el seu ús no és obligatori. També teniu l'opció de emplenar i trametre electrònicament el model de formulari de desistiment o qualsevol altra declaració inequívoca a través del nostre lloc web www.iberdrola.es.
Li comunicarem sense demora en un suport durador (per exemple, per correu electrònic) la recepció d'aquest desistiment. Per complir el termini de desistiment, és suficient si la comunicació relativa a l'exercici per la vostra part d'aquest dret és tramesa abans que finalitzi el termini corresponent.

Dret de desistiment

Servei ComunicA

Servei ComunicA

IBERDROLA ha posat en marxa Comunica, un servei pioner de videointerpretació per atendre les consultes i oferir un assessorament personalitzat als usuaris amb discapacitat auditiva.

Accessible a persones amb discapacitat auditiva

Plataforma telefònica SVisual

Comunicació amb videointèrpret o xat

Per poder accedir al nostre servei Comunica, has d'acceptar la política de privacitat i les condicions d'ús
Accedir al servei

Les nostres xarxes socials

Les nostres xarxes socials

Tot el que necessitis saber de manera instantània i directa a través dels nostres canals de Twitter, Facebook i YouTube. Segueix-nos!

 
 
 

Aquí podràs trobar tot el que necessitis per resoldre els teus dubtes, consultes o suggeriments.

Bústia de consultes

Envia’ns la teva consulta

Escriu-nos el que necessitis saber i et contestarem al més aviat possible.

Quina gestió de servei vols fer?

Indica’ns les teves dades

Informació bàsica sobre protecció de dades

  • Responsable: IBERDROLA CLIENTES, SAU
  • Finalitat: Comunicació de les vostres dades a IBERDROLA CLIENTES, SAU amb la finalitat de contacte per tramitar la vostra sol·licitud i assessorar-vos sobre productes i serveis d’Iberdrola, així com per informar-vos sobre accions esportives, culturals i benèfiques, pròpies o de tercers, en què participa IBERDROLA, incloses les basades en l’elaboració de perfils.
  • Exercicis de drets de protecció de dades en canals d’atenció IBERDROLA.

Si ho prefereixes, ens pots escriure a