En què et
podem ajudar?
Truca'ns
Vols trucarnos?
Els nostres agents t'atendran amb molt de gust les 24 hores del dia.
Per facilitar el procés, recorda tenir a mà una factura d'Iberdrola i el DNI del titular del contracte.
Telèfon d'Atenció al Client
: 900 225 235
94 646 01 25
91 919 52 73
Asistencia técnica
900 224 522
94 646 29 31
91 919 52 74
Com col·laborar amb Iberdrola
Vols unir-te al Canal Col·laborador Comercial?
Si ets soci comercial d'Iberdrola, podràs gaudir d'avantatges com aquests:
Diversifica el teu negoci
Augmentaràs els teus ingressos amb retribucions per cada contracte de gas o llum que subscriguis.
Col·laborador acreditat
Se't cedirà l'ús de la marca en uniformes, cotxes, botigues, oficines...
Accès a Serveis
Podràs accedir a notícies sobre l'actualitat del sector, cursos, subscripció a butlletins...
Reclamacions
Reclamacions
Si vols fer-nos arribar una reclamació o consultar-ne l'estat, tens a la teva disposició els canals següents
Sol·licitud reclamació
Consultar l'estat de la reclamació
Punts d’atenció
Telèfon d'atenció al client
24 hores
Correu electrònic
Mitjançant escrit
Departament de Reclamacions
Apartat de Correus
61090 - 28080 Madrid
Directrius de reclamacions
Directrius de Gestió de Queixes i Reclamacions de Clients
El nostre compromís amb el client es fa palès en les nostres directrius de gestió de les seves reclamacions:
Tota reclamació rebuda és registrada en els nostres sistemes informàtics i el client pot requerir-ne informació a qualsevol dels canals indicats. El procés que seguirà la reclamació és:
Oberta
La reclamació es registra en el nostre sistema i està llesta per començar a gestionar-se.
En tràmit
S'està treballant en la reclamació. En algunes ocasions, caldrà demanar-li més dades o documentació, o ens haurem de posar en contacte amb la seva empresa distribuïdora o amb el proveïdor del servei per poder-la gestionar.
Tancada
La reclamació ja està resolta. La comunicació del resultat ja s'ha enviat.
IBERDROLA CLIENTES, SAU es compromet a contestar tota reclamació en el termini més breu possible, que no serà superior a un mes des de la data de recepció d'aquesta en el nostre centre d'atenció de reclamacions. Aquesta contestació té per objecte informar el client de les accions que s'han pres o que es prendran per solucionar la incidència objecte de la reclamació. La contestació no implica necessàriament la solució de la incidència, ja que en moltes ocasions pot requerir accions en les quals el temps superi el fixat per a la contestació.
A més, estem adherits al sistema arbitral; podrà veure'n tota la informació aquí
Per a contractacions en línia, està disponible la plataforma europea RLL
Moltes gràcies per
contactar amb nosaltres i
Ens posarem en contacte amb vostè per correu electrònic,
per respondre al seu cas tan aviat com sigui possible.
Si el seu cas ho requereix, obrirem una reclamació.
Veure'n més
Ho estudiarem en profunditat. A vegades podrem necessitar informació per part seva, de la seva empresa distribuïdora o del tècnic que li ha prestat el servei.
Li informarem de la resolució de la seva reclamació el més aviat possible.
En cas d'obrir reclamació, amb el número que li facilitarem, podrà fer-ne seguiment de l'estat a través del nostre web o per qualsevol dels nostres canals d'atenció
Moltes gràcies per
contactar amb nosaltres i
Ens posarem en contacte amb vostè per correu electrònic,
per respondre al seu cas tan aviat com sigui possible.
Si el seu cas ho requereix, obrirem una reclamació.
Veure'n més
Ho estudiarem en profunditat. A vegades podrem necessitar informació per part seva, de la seva empresa distribuïdora o del tècnic que li ha prestat el servei.
Li informarem de la resolució de la seva reclamació el més aviat possible.
En cas d'obrir reclamació, amb el número que li facilitarem, podrà fer-ne seguiment de l'estat a través del nostre web o per qualsevol dels nostres canals d'atenció
S'ha produït un error
Ho sentim, hi ha hagut un error en el processament de la reclamació.
Intenti-ho més tard o posi's en contacte amb l'administrador de la pàgina.
Punts d’Atenció al Client
Fes-nos una visita
Descobreix quin punt d’Atenció al Client tens més a la vora de casa o del treball. Només cal que ens indiquis la teva localitat o codi postal.
Documents d'interès
Gestions freqüents
Aquí pots trobar els formularis sobre les gestions més freqüents perquè puguis fer-les de manera fàcil i ràpida.
Dret de desistiment
Dret de desistiment
Com a consumidor i usuari teniu dret a desistir del present contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació. El termini de desistiment expirarà al cap de 14 dies naturals des del dia de la subscripció del contracte.
En cas que desistiu del contracte, el subministrament no serà interromput, sinó que es restablirà el contracte que tinguéssiu subscrit amb el vostre comercialitzador anterior en aquest punt de subministrament, sempre que fóssiu el titular d'aquest contracte. Si no sou el titular de l'anterior contracte el subministrament, us atendrà la comercialitzadora de referència corresponent.
Si el subministrament s'activa abans que hàgiu exercit del dret de desistiment, si així ho haguéssiu consentit en el Contracte, se us facturarà el preu de l'energia efectivament consumida fins que es produeixi el canvi al comercialitzador que correspongui, sense que això us suposi cap cost addicional ni penalització.
En cas que s'hagin produït actuacions de camp derivades del Contracte (alta de subministrament, modificació de potència, etc.) els imports que siguin aplicats per l'empresa distribuïdora se us facturaran juntament amb l'energia consumida, si escau.
Per exercir el dret de desistiment, haureu de notificar la vostra decisió de desistir del contracte a IBERDROLA CLIENTES, S.A.U. amb domicili a Plaça Euskadi 5, 48009 BILBAO, telèfon 900 225 235, Fax 944 663 433 i adreça de correu electrònic desistimiento@iberdrola.es, mitjançant una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal, fax o correu electrònic).
Podreu utilitzar el model de formulari de desistiment que figura a continuació, encara que el seu ús no és obligatori. També teniu l'opció de emplenar i trametre electrònicament el model de formulari de desistiment o qualsevol altra declaració inequívoca a través del nostre lloc web www.iberdrola.es.
Li comunicarem sense demora en un suport durador (per exemple, per correu electrònic) la recepció d'aquest desistiment. Per complir el termini de desistiment, és suficient si la comunicació relativa a l'exercici per la vostra part d'aquest dret és tramesa abans que finalitzi el termini corresponent.
Servei ComunicA
Servei ComunicA
IBERDROLA ha posat en marxa Comunica, un servei pioner de videointerpretació per atendre les consultes i oferir un assessorament personalitzat als usuaris amb discapacitat auditiva.
Accessible a persones amb discapacitat auditiva
Plataforma telefònica SVisual
Comunicació amb videointèrpret o xat
Les nostres xarxes socials
Les nostres xarxes socials
Tot el que necessitis saber de manera instantània i directa a través dels nostres canals de Twitter, Facebook i YouTube. Segueix-nos!