Atenció al client:
Així et podem ajudar


Servei ComunicA per a persones sordes
IBERDROLA presenta ComunicA, un servei pioner de videointerpretació per atendre i oferir assessorament personalitzat als usuaris amb discapacitat auditiva.





-
Accessible a persones amb discapacitat auditiva
-
Plataforma telefònica SVisual
-
Comunicació amb videointèrpret o xat





Localitza els nostres punts de atenció
Prefereixes fer les teves gestions en persona? Aquí pots trobar les oficines d'Iberdrola que tens més a prop. O, si ho prefereixes, pots accedir a la llista de tots els nostres punts d'atenció.
Com et podem ajudar?
Aquí podreu trobar tota la informació d'interès que necessiteu a més de les gestions més comunes.
Informació d'interès
Reclamacions
Si ets soci comercial d'Iberdrola, podràs gaudir d'avantatges com aquests:
-
Diversifica el teu negoci
Augmentaràs els teus ingressos amb retribucions per cada contracte de gas o llum que subscriguis. -
Col·laborador acreditat
Se't cedirà l'ús de la marca en uniformes, cotxes, botigues, oficines... -
Accès a Serveis
Podràs accedir a notícies sobre l'actualitat del sector, cursos, subscripció a butlletins...
Aquí pots trobar els formularis sobre les gestions més freqüents perquè puguis fer-les de manera fàcil i ràpida.
Com a consumidor i usuari teniu dret a desistir del present contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació. El termini de desistiment expirarà al cap de 14 dies naturals des del dia de la subscripció del contracte.
En cas que desistiu del contracte, el subministrament no serà interromput, sinó que es restablirà el contracte que tinguéssiu subscrit amb el vostre comercialitzador anterior en aquest punt de subministrament, sempre que fóssiu el titular d'aquest contracte. Si no sou el titular de l'anterior contracte el subministrament, us atendrà la comercialitzadora de referència corresponent.
Si el subministrament s'activa abans que hàgiu exercit del dret de desistiment, si així ho haguéssiu consentit en el Contracte, se us facturarà el preu de l'energia efectivament consumida fins que es produeixi el canvi al comercialitzador que correspongui, sense que això us suposi cap cost addicional ni penalització.
En cas que s'hagin produït actuacions de camp derivades del Contracte (alta de subministrament, modificació de potència, etc.) els imports que siguin aplicats per l'empresa distribuïdora se us facturaran juntament amb l'energia consumida, si escau.
Per exercir el dret de desistiment, haureu de notificar la vostra decisió de desistir del contracte a IBERDROLA CLIENTES, S.A.U. amb domicili a Plaça Euskadi 5, 48009 BILBAO, telèfon 900 225 235, Fax 944 663 433 i adreça de correu electrònic desistimiento@iberdrola.es, mitjançant una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal, fax o correu electrònic).
Podreu utilitzar el model de formulari de desistiment que figura a continuació, encara que el seu ús no és obligatori. També teniu l'opció de emplenar i trametre electrònicament el model de formulari de desistiment o qualsevol altra declaració inequívoca a través del nostre lloc web www.iberdrola.es.
Li comunicarem sense demora en un suport durador (per exemple, per correu electrònic) la recepció d'aquest desistiment. Per complir el termini de desistiment, és suficient si la comunicació relativa a l'exercici per la vostra part d'aquest dret és tramesa abans que finalitzi el termini corresponent.
Tot el que necessitis saber de manera instantània i directa.
Reclamacions
Si vols fer-nos arribar una reclamació, pots emplenar i enviar el formulari.
També pots consultar l'estat d'una reclamació ja enviada aquí.
Moltes gràcies per
contactar amb nosaltres!*
Ens posarem en contacte amb tu email, per donar resposta al cas tan aviat com sigui possible.
S’ha produït un error *
Ho sentim, hi ha hagut un error en el processament de la reclamació. *
Intenti-ho més tard o posi’s en contacte amb l’administrador de la pàgina.*
61090 - 28080 Madrid
Directrius de Reclamacions
Registrem cada reclamació als nostres sistemes informàtics. El client pot consultar-ne l'estat als canals indicats.
El nostre compromís amb el client es fa palès en les nostres directrius de gestió de les seves reclamacions:
-
Oberta
La reclamació es registra en el nostre sistema i està llesta per començar a gestionar-se.
-
En tràmit
Estem gestionant la reclamació. Potser necessitem sol·licitar més dades o contactar amb la distribuïdora o el proveïdor del servei.
-
Tancada
La reclamació ja està resolta. La comunicació del resultat ja s'ha enviat.
IBERDROLA CLIENTES, SAU es compromet a contestar tota reclamació en el termini més breu possible, que no serà superior a un mes des de la data de recepció d'aquesta en el nostre centre d'atenció de reclamacions. Aquesta contestació té per objecte informar el client de les accions que s'han pres o que es prendran per solucionar la incidència objecte de la reclamació. La contestació no implica necessàriament la solució de la incidència, ja que en moltes ocasions pot requerir accions en les quals el temps superi el fixat per a la contestació.
A més, estem adherits al sistema arbitral; podrà veure'n tota la informació aquí
Per a contractacions en línia, està disponible la plataforma europea RL